منابع امتحانی و شرایط شرکت در المپیادهای علمی و ادبی سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ از سوی اعلام منابع و شرایط شرکت در المپیادهای علمی و ادبی سال 1392روابط عمومی باشگاه دانش پژوهان جوان اعلام گردید. بر این اساس، شرایط عمومی و تحصیلی  هر داوطلب و منابع امتحانی المپیادهای ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، ادبی، زیست‌شناسی و نجوم و اخترفیزیک اعلام گردید.

از نکات قابل توجه در این اطلاعیه، تغییر منابع مرحله‌ی دوم المپیاد شیمی نسبت به سال‌های قبل و اعلام منابع غیردرسی المپیاد ادبی می‌باشد. برای دریافت این بخش‌نامه، به اینجا مراجعه نمایید. همچنین شرایط پایه‌ی تحصیلی داوطلبین و رقابت مدال‌آوران سال‌های گذشته نیز در ادامه‌ی مطلب آمده است.

 

 

 

جزییات شرکت دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی و مدال‌آوران سال گذشته:

 

 

  • دانش آموزان پایه اول با هر شرایطی صرفاً مجاز به ثبت نام آزمایشی در مرحله اول المپیادها می‌باشند. از پذیرفته شدگان سال اول متوسطه به منظور تشویق و آشنایی بیشتر با آزمون المپیادهای علمی جهت شرکت در آزمون مرحله دوم دعوت می شود، ولی برگزیدگان تابستانی تنها از میان دانش آموزان پایه دوم و سوم خواهند بود.
  •  براساس تصمیم کمیته های علمی فیزیک و ادبی دانش آموزان سال دوم این رشته ها فقط به صورت آزمایشی در آزمون‌های مرحله اول و دوم المپیادهای مذکور شرکت می‌کنند و به دوره تابستانی راه نخواهند یافت.
  • دانش آموزان پایه دوم که سال تحصیلی گذشته (۹۲-۹۱) در دوره‌ی آموزش تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک، شیمی و‌ نجوم واخترفیزیک حضور داشته و موفق به کسب مدال های نقره و برنز شده اند در صورت علاقه مندی به شرکت مجدد در المپیادهای علمی مذکور ملزم به شرکت در کلیه مراحل مختلف آزمون های سال تحصیلی ۹۳-۹۲ می باشند و فقط در صورت موفقیت به مراحل بعدی راه خواهند یافت.
  • دانش آموزان پایه دوم دارنده مدال برنز کشوری المپیاد کامپیوتر که سال تحصیلی (۹۲-۹۱) در دوره‌ی آموزشی تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان حضور داشته‌اند، همانند سایر متقاضیان این المپیاد ملزم به شرکت در مرحله اول و دوم آزمون المپیاد کامپیوتر می باشند.
.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم تحلیل سؤالات مرحله اول المپیاد زیست شناسی 1402


منبع: روابط عمومی و بین الملل باشگاه دانش پژوهان جوان

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.