هنوز ۲۴ ساعت از پایان برگزاری مرحله اول المپیادهای علمی در سال ۱۳۹۰ نگذشته است که برخی از دوستان! شایعات المپیادبازار شایعات را داغ کرده اند که شاید بتوانند از این بین سودی برند. البته عده ای نیز از این بازار سود نمیکنند و فقط بر تنور آن آتش میریزند، پس چقدر در اشتباه هستند؟! موسسات و مدارسی که توانسته اند با وجود خلا آموزشی و بدون پشتوانه علمی دانش پژوهان را جذب کنند، اکنون میکوشند تا خود را آگاه از تمام اتفاقات آینده نشان دهند. مسوولین این موسسات یا کسانی که آوازه ای نیز در بازار تدریس به دست آورده اند، اکنون به پیش گویانی تبدیل شده اند که هر لحظه نیز از اتفاقی جالب سخن میگویند.

وبگاه المپیادهای علمی ایران "آیریسک" به عنوان بزرگترین مرجع آموزشی و اطلاع رسانی المپیادهای علمی در ایران، بارها دانش پژوهان عزیز را از حاشیه و شایعه دور کرده است و همواره سعی داشته این هدف را ترویج دهد که "افزودن بر توشه علمی، میتواند بهترین تضمین در موفقیت مسابقات المپیاد باشد". حال نیز اعلام میکنیم، موضوعاتی چون کف قبولی المپیاد، تعداد نفرات برگزیده در مرحله اول، زمان برگزاری مرحله دوم، سرفصل و تعداد سوالات هر رشته در مرحله دوم و زمان اعلام نتایج مرحله اول تا این لحظه از طرف معاونت محترم دانش پژوهان جوان اعلام نشده است و هر کس در این باره اظهار نظر کند، دانسته یا ندانسته با ذهن شما بازی میکند.

بنابراین از همین جا از مسوولین معاونت محترم دانش پژوهان جوان درخواست داریم تا با اعلام بخشنامه های روشن، به اینگونه سخن پراکنی ها خاتمه دهند و نیز به دانش پژوهان عزیز قول میدهیم که هر خبر رسمی و موثق را از طریق صفحه اول سایت و خبرنامه پیامکی المپیادهای علمی ایران (۳۰۰۰۲۵۳۰۰۲۵۳۰۰) اطلاع رسانی نماییم.

.:. بیشتر بخوان .:.
شبیه‌ساز مرحله دو المپیاد زیست‌ فروردین 1403

در پایان ذکر میکنیم که تالارهای گفتمان، محل آموزش و تبادل نظر بین دانش پژوهان است و اخبار قرار گرفته در این مکان رسمی نیست؛ همچنین کلید نهایی و صحیح هر رشته به همراه دفترچه سوالات به مرور در صفحه اول سایت قرار میگیرد و کلیدهای ارایه شده در تالار، صرفا جنبه پیشنهاد داشته و در صورت نیاز اصلاح میگردد.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.