در پی اطلاع رسانی و نقدهایی که بر روند برگزاری آزمونهای المپیادهای علمی ایران در چند ساله اخیر، توسط شما دوستان گرامی در تالارهای مختلف و به صورت حضوری به مسوولین باشگاه دانش پژوهان جوان رسید، خوشبختانه مسوولین این امر اقدامات مفیدی را انجام داده اند. در این راستا قرار شده است که از این پس به صورت نرم افزاری و همچنین با اطلاع رسانی از حوزه های امتحانی با متخلفین برخورد لازم و قانونی به عمل آید.

سایت المپیادهای علمی ایران نیز که در چند سال اخیر مسوولیت این اطلاع رسانی و جمع آوری نظرات دانش پژوهان برای آگاهی مسوولین را به عهده داشته است، بی نهایت از شنیدن این خبر خرسند است و همچنان امیدواریم بتوانیم با برداشتن قدمهایی مثبت، علاوه بر افزایش دانش عمومی و تخصصی در رشته های مختلف، فضایی پاک را برای شرکت در آزمونی سالم فراهم آوریم.

متن اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جوان را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.
 

پیرو چندین گزارش واصله درخصوص پاره ای تخلفات امتحانی و برابر بررسی های کارشناسی به اطلاع کلیه داوطلبان و علاقمندان المپیادهای علمی میرساند که پیشنهادات و اقدامات متعددی به شرح زیر به منظور مداخله و پیشگیری از بروز تخلفات امتحانی در کمیسیون ویژه ای مطرح و تصویب گردید.

  1. طراحی نرم افزار نوین توسط جمعی از اعضای هیأت علمی باشگاه درخصوص شناسایی اوراق متخلف
  2. شناسایی افراد خاطی در آزمون مرحله اول که به نحو مقتضی با آنها برخورد شده یا خواهد شد
  3. اتخاذ تدابیر کارشناسی جهت جلوگیری از شرکت افراد مذکور در آزمون های آتی
.:. بیشتر بخوان .:.
نحوه اعتراض به نتایج مرحله اول المپیاد سال 1402

باشگاه دانش پژوهان جوان انتظار دارد تا کلیه عوامل و عناصر آموزش و پرورش در سطوح مختلف در اجرای مطلوب این آزمون ها که گام مؤثری در شناسایی استعدادهای برتر میباشد، بیش از پیش اهتمام و همیاری نمایند.
 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.