پس از ماه‌ها و سال‌ها زحمت و تلاش، بالاخره زمان مرحله‌ی دوم المپیادهای سال ۱۳۹۲ فرا رسید و هر دانش‌پژوه ایرانی منتظر است تا به اندازه‌ی تلاشی که در این راه داشته است، بهره ببرد. از آنجا که مهمترین هدف المپیادهای علمی، افزایش کیفیت علمی دانش‌آموزان است و فرایند آموزش پس از آزمون به پایان نمی‌رسد، پس بر آن شدیم تا همچون گذشته امکان بررسی تک‌تک سوالات المپیاد را برای همه‌ی دانش‌آموزان فراهم کنیم. تجربه‌ی ۶ ساله‌ی آیریسک نشان داده است که استفاده از خرد جمعی در این موارد نتایج درخشانی را به دنبال خواهد داشت. توجه کنید که این مباحثه برای فراگیری است و در صورتی که متوجه اشتباهی شدید، باید قدردان کسی باشید که شما را متوجه آن کرده است. برای ورود به اتاق بررسی سوالات مرحله دوم المپیاد در هر رشته، روی نام آن کلیک کنید.

المپیاد ادبی

(دوره ۲۶)

المپیاد ریاضی

(دوره ۳۱)

المپیاد زیست شناسی

(دوره ۱۶)

المپیاد شیمی

(دوره ۲۳)

المپیاد علوم زمین

(آزمایشی)

المپیاد فیزیک

(دوره ۲۶)

المپیاد کامپیوتر

(دوه ۲۳)

المپیاد نجوم

(دوره ۹)

نقد و بررسی عمومی مرحله دوم المپیادهای سال ۱۳۹۲

اتاق نقد و بررسی عمومی مرحله دوم المپیادهای سال ۱۳۹۲ برای بررسی روند برگزاری المپیاد، مشکلات احتمالی در شهرهای مختلف و تشکر و قدردانی از دست‌اندرکاران در نظر گرفته شده است.

پی‌نوشت: طی خبری که هم‌اکنون (ساعت ۱۲:۲۵ روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت) از باشگاه دانش‌پژوهان جوان گرفتیم، ادارات آموزش و پرورش در تهران همکاری لازم را با گروه علمی المپیاد علوم زمین نداشته‌اند. لذا دانش‌پژوهانی که تمایل دارند در این آزمون شرکت کنند،‌ می‌توانند امروز با در دست داشتن کارت شناسایی و یک قطعه عکس‌ به محل باشگاه دانش‌پژوهان جوان مراجعه نمایند. حتما قبل از مراجعه، با روابط عمومی باشگاه تماس بگیرید. آدرس و تلفن باشگاه در ادامه‌ی مطلب …

.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی آمادگی مرحله دوم المپیاد ریاضی 1403

آدرس باشگاه دانش‌پژوهان جوان:

تهران – بلوار آفریقا (جردن) – کوچه نیلوفر غربی (کمی مانده به انتهای شمالی آفریقا) – پلاک ۸ – ساختمان شهید بهشتی (به دلیل ترافیک زیاد و نبودن جای پارک کافی، پیشنهاد ما این است که با وسایل نقلیه‌ی عمومی به باشگاه بروید)

تلفن: ۷ و ۲۲۰۱۹۹۶۶

 

 

 

 

 

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.