پس از جلسات متعدد اتاق فکر آیریسک، برنامه‌‌های گوناگون و مسیر آموزش و آزمون‌های المپیاد‌های علمی و ادبی در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ اعلام گردید.برنامه آموزش المپیاد در سال 1393 و 1394 برای دریافت دفترچه‌ی راهنمای این برنامه‌ها به اینجا مراجعه نمایید. اعلام این برنامه پیش از آغاز سال تحصیلی می‌تواند راهنمای برنامه‌ریزی دانش‌پژوهان عزیز، اولیای گرامی و مسوولین محترم آموزشی مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور باشد تا در سال جاری سرفصل‌های مورد نیاز را در زمان مربوطه بررسی و تکمیل نمایند. همچنین برنامه‌ی کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ی آیریسک به طور اختصاصی در اینجا قرار گرفته است.

علاوه بر برنامه‌های جامع، برای دانش‌پژوهانی که نیازمند آموزش و مشاوره‌ به صورت اختصاصی یا پیشرفته‌تر از موارد اعلام شده هستند، سامانه‌ی ثبت درخواست آموزش و مشاوره‌ی اختصاصی [اینجا] با توجه به سطح علمی هر دانش‌پژوه راه‌اندازی شده است تا آیریسک بتواند پاسخ‌گوی همه‌ی دانش‌آموزان با هر نیاز آموزشی از سطح مقدماتی تا بسیار تخصصی باشد.

امیدوارم به یاری حضرت حق امسال نیز کلیه‌ی رویدادهای المپیادی آیریسک به نحو احسن اجرا گردد و رضایت مخاطبین و پیشرفت علمی بخشی از تلاش‌گران ایران عزیز را به همراه داشته باشد.

 

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
دوره آشنایی با پرینتر سه بعدی فروردین 1403

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.