مجموعه‌ی آیریسک از تمام فعالانِ دلسوز آموزش در سراسر ایران برای برگزاری المپیادهای آزمایشی و آزمون‌های گچ سفید در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ دعوت می‌کند. ده سال از برگزاری گسترده‌ترین آزمونِ المپیاد در بیش از ۶۰۰ دبیرستان کشور می‌گذرد و همچنان نیاز به کشف استعدادهای جدید در میان دانش‌آموزان سراسر استان‌ها احساس می‌شود؛ اگر شما هم دغدغه‌ی آموزشی دارید، می‌توانید در ادامه‌ی این مسیر همراه ما باشید.

توضیح مختصرِ آزمون‌ها:

المپیادهای آزمایشی آیریسک در تمام رشته‌های رسمی (ادبی، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر و نجوم) برگزار می‌شود که مخاطب اصلی آن دانش‌آموزان سال‌های دهم و یازدهم هستند؛ اما هر سال تعدادی از چهره‌های خاص سال‌های پایین‌تر نیز در آن شرکت کرده‌اند. برای آشنایی کامل، به سایت ایران آزمون [+] مراجعه کنید.

آزمون‌های گچ سفید به منظور پایش تحصیلی دانش‌آموزان سال‌های هفتم، هشتم و نهم برگزار می‌شود و برای کشف استعدادها و رفعِ اشکالات با ریزبینی تمام دانش‌آموزان را هدف گرفته است. این آزمون محصولی جدید از آیریسک است اما در دو سال گذشته مدارس فراوانی از استان‌های تهران، کردستان، کرمانشاه و همدان را به خود جذب کرده است و امسال می‌کوشد به صورت سراسری در ایران ظاهر شود. سرفصل و زمان‌بندی این آزمون را از اینجا دریافت کنید.

داشتن ویژگی‌های زیر، موفقیت همکاران آیریسک را قطعی کرده است:

☼ آشنایی به فرایندهای آموزشی و مشاوره‌ای در دوره اول دبیرستان یا المپیادهای علمی

☼ اهمیت به رشد دانش‌های ناب در میان دانش‌آموزان و نوجوانان

☼ حسن شهرت و سابقه‌ی مناسب و مرتبط آموزشی در شهر یا استان

☼ داشتن مجوز آموزشگاه علمی آزاد و امکان همکاری با  مدارس و ادارات آموزش و پرورش

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد سواد رسانه 1402

☼ روحیه‌ی با نشاط و کوشا برای انجام کارهای با برنامه و بدون خستگی

اگر شما هم تمایل دارید در مدرسه، شهر یا استان خود نماینده‌ی برگزاری آزمون‌های آیریسک باشید، با ما تماس بگیرید یا شماره و مشخصات خود را به آیدی تلگرام آیریسک بفرستید و منتظر تماس ما باشید. اگر عهده‌دار مسوولیت آموزشگاه یا مدرسه هستید، فرم دریافت نمایندگی را از اینجا تکمیل کنید تا برای برگزاری کلاس‌ها، کارسوق‌ها یا دیگر برنامه‌های آموزشی نیز اطلاعات شما را داشته باشیم.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.