دومین نشست طراحان المپیادهای مجازی در سال نود، عصر جمعه ۱۶ دی ماه برگزار گردید. هدف از این نشست،همایش المپیاد نود ارایه گزارش سه مرحله آزمون برگزار شده، برنامه ریزی برای سطح سختی و زمان بندی آزمون چهارم، پیش بینی تغییرات آزمونهای مرحله اول در سال نود و همچنین جمع آوری پیشنهادات طراحان برای آزمونهای سالهای آینده بوده است. در این جلسه مولفین المپیادهای رشته های فیزیک، نجوم، شیمی، کامپیوتر و ریاضی حضور داشتند. در پایان جلسه با ارایه هدایا و لوح یادبود، از زحمات این دوستان تقدیر به عمل آمد. تصاویر منتخب این همایش را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

ورود به جلسه

رسم نانوشته جلسات این است که حداقل ۳۰ دقیقه دیرتر برسید، اما انگار دوستان ما رسوم را به کنار نهاده اند و حتی ۲۰ دقیقه زودتر در محل حاضر شدند، از وقت شناسی دوستان فیزیکی و نجومی قدردانی ویژه میشود.

انتظار

این انتظار نه برای شروع جلسه، که برای گذشتن از ساعت ۱۷ برای حمله به میز مذاکره است.

کیک تولد آزمونهای مجازی!

دوستان فیزیکی سنگ تمام گذاشتند و آقای شیرین زاد لطف کرده و کیک تولد المپیاد مجازی تهیه نمودند، خدا را شاکریم که در کنار چنین دوستان خوش ذوقی هستیم و سلیقه آنها را در انتخاب کیک شکلاتی ویژه، ستایش میکنیم.

شیمیایی ها

گروههای دوستانه ای که بر اساس تفکیک رشته های تخصصی تشکیل شده کاملا مشهود و مشخص مینمود! در تصویر انتهایی همه حاضرین معرفی خواهند شد. میتوانید قدرت حدس خود را امتحان کنید.

فیزیکی، شیمیایی، نجومی ها

شرح در بالا، با کمی به هم ریختگی

نجومی، شیمیایی، فیزیکی ها

نجومیهای مجلس که سرشار از انرژی جنبشی و پتانسیل بودند را فقط به بهانه عکس برداری اینقدر منظم دیدیم.

.:. بیشتر بخوان .:.
زمان برگزاری مرحله دوم المپیاد 1403

قهرمان ریاضی

بچه های ریاضی با یک قهرمان در این دوره شرکت کرده بودند، البته هر ۸ نفر آنها قول داده اند به همین زودی از امتحانات دانشگاه خلاص شوند و نشست مشابهی ترتیب دهند. (حالا ما هیچی نگفتیم، اما خوب نیست آدم نامردی کنه و رفیقش را تنها بذاره!)

ادامه شیمیایی ها

شیمیایی هایی که همچنان با حضور پرشور خود جلسات را تسخیر میکنند. حکایت اختلاف نسلها در اینجا معنی ندارد. (تفاوت دوره های حاضرین در عکس را حدس بزنید.)

پاسخگویان جلسه

این دو نفر پاسخگوی جلسه همیشه هم اینقدر بیکار و تنها نبودند. تفاوت طبقاتی را میتوان از بشقابهای آشکار فهمید!

عکس یادگاری طراحان المپیاد

ایستاده از چپ به راست: آرش آژیده – محمدرضا زهره وند – رضا فتوحی – یاسر احمدی فولادی – احمد نوری رنجبر – یاشار بهمند – احسان مهرجو – کامبیز خالقی

نشسته از چپ به راست: فرشید عفتی – علی اصغر آقاجانی – امیر توکلی – مرتضی خلینا – سینا شیرین زاد – ابراهیم عاکفی – میثم اسکندری

پوریا قجری برای عکس یادگاری نماند و میتوانید در تصاویر بالا بیابیدش!

 

سایت المپیادهای علمی ایران از داشتن چنین دوستان و همکارانی بر خود میبالد و امیدواریم تمام تلاشگران دانش، سلامت و موفق باشند. در پایان از زحمات مرد پشت صحنه و مجری تمام کارهای اجرایی! آقای حامد خلینا و مسوولین دبیرستان دخترانه کوشش (محل برگزاری جلسه) نیز بسیار تشکر میکنیم.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.