طبق اعلام باشگاه دانش‌پژوهان جوان، امسال به هیچ وجه ثبت نام جامانده و خارج از تاریخ تعیین مرحله اول المپیاد 1393شده برای داوطلبین و مدارس شرکت‌کننده در المپیادهای علمی وجود ندارد و همه‌ی مدارس و دانش‌آموزان باید در روزهای ثبت نام، کلیه‌ی مراحل را به پایان برسانند.

در پی صحبت‌های آقای صولتیان – مدیر روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان – اعلام شد که امسال برگزاری آزمون مرحله‌ی اول المپیاد توسط مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و برای هماهنگی در کل کشور، ثبت نام فقط به صورت اینترنتی سامانه‌ی سناد، و واریز وجوه ثبت نام فقط از طریق سامانه‌ی اینترنتی بانکی در این سامانه امکان‌پذیر است. در این صحبت‌ها تاکید شد که ارسال لیست ثبت‌نام یا واریز وجه ثبت نام به صورت بانکی و ارایه‌ی فیش آن، فاقد ارزش است و علاوه بر اینکه وجوه واریزی از دست رفته نیز قابل برگشت است، ثبت نام در آزمون مرحله‌ی اول نیز برای این دانش‌آموزان و مدارس انجام نخواهد شد.

بنابراین از کلیه‌ی دانش‌آموزان و مدیران مدارس دعوت می‌کنیم هرچه سریعتر بخشنامه‌ی اعلام شده از سوی باشگاه [+] را به دقت مطالعه نمایند و پس از اطمینان از شرایط عمومی و اختصاصی هر دانش‌آموز، تا پیش از پایان مهلت قانونی، ثبت‌نام آن را به پایان برسانند.

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد شیمی 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.