در ابتدای راه مطالعاتی المپیادهای علمی و ادبی سال ۹۴-۱۳۹۳ هستیم. پیش از این [در اینجا] برنامه‌های آموزشیسامانه‌ی کلاس و مشاوره‌ی المپیاد آیریسک برای سال تحصیلی پیشِ‌رو اعلام شده بود. این برنامه‌ها برای دانش‌آموزان سراسر کشور طرح‌ریزی شده است، در دوره‌های آموزشی مقطعی و جامع سعی شده علاوه بر آموزش‌های مورد نیاز و المپیادهای آزمایشی سراسری، نیازهای سطوح مختلف دانش‌آموزی از مقدماتی تا پیشرفته در نظر گرفته شده و دانش‌پژوهانی که با جدیت و تمام انرژی در این برنامه‌ها شرکت کنند، به صورت مناسبی برای آزمون‌های المپیاد آماده شوند.

اما ممکن است دانش‌آموزی هنوز علاقمندی و رشته‌ی مناسب خود را انتخاب نکرده باشد یا برنامه‌ی جامعی برای مطالعه‌ی مباحث نداشته باشد یا دیگر فعالیت‌های او با برنامه‌ی کلاس‌های المپیاد آیریسک تداخل داشته باشد یا … ، این شد که سامانه‌ی برگزاری کلاس و درخواست مشاوره‌ی انفرادی و نیمه‌گروهی آیریسک راه‌اندازی شد تا هر کس با هر مقدار پیشرفت در مطالعه‌ی المپیاد بتواند درخواست خود را به طور مفصل ارایه کرده و در برنامه‌ریزی ویژه‌ی آیریسک در زمان‌های دل‌خواه خود شرکت نماید.

ارایه‌ی درخواست برای استفاده از این خدمت آیریسک بسیار ساده است، روی تصویر مقابل یا اینجا کلیک کرده و کلیه‌ی اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و مرحله به مرحله به پیش بروید. همکاران ما در آیریسک در اسرع وقت با شما تماس گرفته و بهترین برنامه‌ی مورد نیاز شما را پیشنهاد خواهند داد. بدیهیست دقت و صحت نوشتار، بازدهی کلاس‌ها و مشاوره‌ها را ده‌ها برابر خواهد کرد.

 

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
کلاس المپیاد علوم زمین مرحله اول 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.