هدف مجموعه کتاب‌های روش‌های ترکیبیات، آموزش روش‌های حل مسئله‌های ترکیبیات در المپیادهای ریاضی و کامپیوتر است.روشهای ترکیبیات (1) در این کتاب اکثر مفاهیم مورد نیاز برای شرکت در آزمون مرحله اول المپیادهای ریاضی و کامپیوتر بررسی شده‌اند. ویژگی بارز این کتاب  وجود تمرین‌های جذاب و هدفمند در هر مبحث می‌باشد. این کتاب به همت آقای علیرضا علی‌پور و توسط انتشارات تازه تاسیس ره‌آورد منتشر شده است، مطالعه‌ی این کتاب برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در مسابقات و المپیادهای ریاضی، دبیران، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان مفید است. جهت آشنایی با انتشارات ره‌آورد، به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

از دوستان خوبمان در انتشارات فاطمی و به ویژه آقای ملک‌زاده که اطلاع‌رسانی مناسب و سریع کتاب‌های جدید را در برنامه‌ی خود دارند، تشکر می‌نماییم. جهت آشنایی بیشتر و خرید آسان کتاب روش‌های ترکیبیات (۱) به اینجا مراجعه نمایید.

شرکت علوم ریاضی ره‌آورد موسسه انتشاراتی جدیدی است وابسته به موسسه‌ی فرهنگی فاطمی که با هدف ترویج علوم ریاضی تاسیس شده است. نشر ره‌آورد دارای پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صورت شرکت سهامی خاص، در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است. آقای ارشک حمیدی، یکی از مولفان و مترجمان نام اشنای کتاب‌های ریاضی المپیاد، مدیر مسئول انتشارات ره‌آورد هستند. از اولویت‌های این شرکت برای فعالیت در سال ۱۳۹۲ می‌توان به انتشار کتاب‌هایی در حوزه‌ی المپیاد با نگرشی متفاوت و با در نظر گرفتن نیازهای واقعی علاقه‌مندان و شرکت کنندگان در المپیادهای داخلی و خارجی و همچنین ترجمه‌ی منابع معتبر آموزشی در حوزه‌ی کتاب‌های درسی دانشگاهی اشاره کرد.

.:. بیشتر بخوان .:.
دریافت کارت ورود به آزمون مرحله اول المپیاد بهمن 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.