هم‌اکنون بیش از ۸۰۰۰ دانش‌پژوه آماده‌ی شرکت در دومین مرحله از المپیادهای سال ۹۲-۱۳۹۱ هستند. کمک به پیشرفت کتابهای المپیاداین دانش‌پژوهان ماه‌ها و بلکه سال‌ها است که با منابع المپیادهای علمی سر و کار دارند و یکی از بهترین مراجع نقد این کتاب‌ها می‌باشند. علاوه بر این دوستان، اساتید و مسوولین مدارس کشور که آموزش و برنامه‌ریزی المپیادها را بر عهده دارند، کتاب‌ها را در کنار برنامه‌های آموزشی مدون و آزمون‌های جامع، مهمترین ابزار پیشرفت المپیاد می‌دانند. حالا این سوال مطرح است که چگونه تجربیات این دوستان به نسل‌های بعد انتقال پیدا کند و همچنین ناشرین از چه طریقی نظر مخاطب را بسنجند؟
فروشگاه آیریسک که از مرداد ۱۳۹۱ کار خود را آغاز نموده است، تا کنون توانسته با صدها شهر ایران ارتباط برقرار کند و منابع اولیه‌ی المپیاد را در اختیار آن‌ها قرار دهد. با توجه به استقبال روزافزون مخاطبین از فروشگاه کتاب آیریسک، قصد داریم منابع المپیاد را رتبه‌بندی کنیم و با توجه به سودمندی آنها، طبقه‌بندی مناسبی را در معرض دید متقاضیان قرار دهیم. اگر شما نیز علاقمند به همکاری جهت آموزش صحیح دانش‌پژوهان آینده هستید، هم اکنون نظرات خود را بر هر کتاب بنویسید تا دانش‌پژوهان آینده از پیش بدانند قرار است با چه محصولی روبرو شوند.

پیشنهاد ما این است که نظرات شما جزیی و کلی باشد!‌ در مورد هر کتاب ابتدا بفرمایید آن را چگونه ارزیابی می‌کنید و نظر کلی شما چیست؟ سپس اشکالات و نقاط قوت کتاب را به صورت جزیی مطرح نمایید. برای ثبت نظر،‌ابتدا به اینجا بروید؛ با انتخاب هر کتابی که خوانده‌اید، نظر خود را درباره‌ی آن بنویسید. لازم به ذکر است که در این بخش فقط نقد کتاب مطرح می‌شود و جای پرسش در تالارهای گفتمان است.

.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم روش مطالعه المپیاد زیست شناسی تا مرحله دوم 1403

 

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.