دومین مرحله از المپیادهای آزمایشی آیریسک به صورت حضوری و مجازی در سراسر ایران برگزار گردید.اعلام کارنامه‌های دومین المپیاد آزمایشی آیریسک در سال 1392 هم اکنون پاسخنامه‌های برخی از مدارس رسیده و پاسخنامه‌های شهرهای دورتر نیز در راه است و طی روزهای آینده تصحیح و در سامانه‌ی آزمون آیریسگ [اینجا] بارگذاری خواهد شد. کلیه‌ی شرکت‌کنندگان در آزمون حضوری با داشتن کد کاربری و رمز عبور (شماره‌ی ملی) می‌توانند کارنامه‌ی تفصیلی خود را مشاهده نمایند. همچنین شرکت کنندگان در آزمون مجازی با اضافه نمودن رقم ۹ به ابتدای کد کاربری و رمز اختصاصی ایشان، کارنامه‌شان در دسترس خواهد بود. تا پایان زمان تصحیح برگه‌ها، هر روز رتبه‌ها و درصد پاسخگویی به سوالات تغییر می‌کند و پس از آن آمار جامع هر آزمون به دست خواهد آمد. خرسندیم که آیریسک توانست از این آزمون موفق بگذرد و گسترده‌ترین جامعه‌ی آماری کشور را در آزمون داشته باشد.

از آنجا که هر عملی در مسیر پیشرفت باید بهبود و اصلاح داشته باشد، آماده‌‌ی دریافت نظرات و پیشنهادات شما در سامانه‌ی نظرسنجی آیرسیک هستیم. بدین منظور به اینجا مراجعه کرده پس از تکمیل اطلاعات اولیه، المپیادهای آزمایشی را انتخاب کرده و به پرسش‌های مطرح شده درباره‌ی المپیاد ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۳۹۲ در هر رشته پاسخ دهید. در پایان یادآور می‌شویم که شما شایسته‌ی بهترین‌ها هستید، پس حق خود را در اینجا پیگیری کنید.

پی نوشت: سومین (و آخرین) مرحله از آزمون‌های آزمایشی آیریسک در سال ۱۳۹۲، در روزهای ۳ و ۴ بهمن برگزار می‌شود و مدارسی که قصد دارند دانش‌پژوهانشان را در این آزمون ارزیابی نمایند، تا روز ۲۵ دی‌ماه فرصت ثبت نام نهایی دارند.

.:. بیشتر بخوان .:.
منابع مرحله دوم المپیادهای علمی سال 1403 اعلام شد

 

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.