پس از برگزاری همایش نردبان المپیاد در مشهد مقدس در تابستان ۱۳۹۲، درخواست‌های فراوانی از دانش‌آموزان تهرانی به دست همایش نردبانک المپیاد آیریسک - 10 مهرماه 1392 - تهرانما رسید که تمایل دارند با مسیر المپیادهای علمی از طریق اساتید و مشاورین آیریسک آشنا شوند. همچنین دانش‌پژوهانی که با المپیاد آشنایی کافی دارند، راهی را برای پرسش مستقیم از مسوولین باشگاه دانش‌پژوهان جوان می‌جستند. این دغدغه‌ها باعث شد تا سرفصل همایش روز جمعه ۱۰ مهرماه آیریسک بر این دو موضوع استوار باشد. علاوه بر موارد فوق، معرفی کلاس‌های ترمیک المپیادهای علمی آیریسک و ثبت نام ترم پاییز ۱۳۹۲ نیز در این برنامه انجام می‌پذیرد. شرکت در این همایش برای کلیه‌ی دانش‌پژوهان و خانواده‌ی ایشان رایگان و آزاد است، برای استفاده‌ی بهتر از زمان‌بندی ارایه‌شده، به موارد زیر توجه نمایید:

  1. سوالات خود درباره‌ی المپیادهای علمی را از طریق اینجا (انتخاب روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان) مطرح نمایید تا پس از جمع‌بندی در جلسه‌ی پرسش و پاسخ همایش مطرح شوند.
  2. همه‌ی دانش‌آموزان سال اول تا سوم دبیرستان می‌توانند به صورت رایگان در این همایش شرکت نمایند.
  3. برای ثبت نام در کلاس‌های آیریسک، حضور اولیای دانش‌آموز الزامی است.
  4. کاتالوگ کلاس‌های ترم پاییز المپیادهای علمی را از اینجا دریافت کنید.

زمان همایش: جمعه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۲، ساعت ۹ تا ۱۲ صبح

مکان همایش: تهران، میدان انقلاب، روبروی درب دانشگاه تهران، خیابان دانشگاه، نبش خیابان وحید نظری، موسسه فرزانگان خوارزمی، واحد پسران

پی‌نوشت: گزارش تصویری همایش در ادامه‌ی مطلب قرار گرفت.

با ورود زودهنگام مهمانان شهرهای قم، زنجان، کرمانشاه و شهریار به سالن اجتماعات مجموعه‌ی خوارزمی و در ادامه ورود به موقع و گاه با تاخیر مهمانان تهران همایش نردبانک المپیاد تهران در ساعت ۹:۱۵ روز جمعه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۲ آغاز شد. آیریسک قدردان حضور تمام دانش‌آموزان و اولیای ایشان است و امید داریم در آینده نیز پاسخگوی اعتماد ایشان باشیم. مقدم شرکت‌کننده‌ای از کشور کنیا را نیز خیرمقدم ویژه عرض می‌نماییم.

.:. بیشتر بخوان .:.
کتاب المپیادهای شیمی کمبریج انتشارات گچ

نردبانک المپیاد آیریسک - مهر 1392

به ترتیب از راست: آقایان بهروز ابراهیمی – کامبیز خالقی – مرتضی خلینا (برگزارکنندگان همایش نردبانک المپیاد تهران)

نردبانک المپیاد آیریسک - مهر 1392

پس از گوش فرا دادن به آیات قرآن و سرور ملی جمهوری اسلامی ایران، آقای کامبیز خالقی در ۴۵ دقیقه لزوم توجه به المپیادهای علمی و نحوه‌ی برنامه‌ریزی مقدماتی در این رشته‌ها را بیان نمودند.

نردبانک المپیاد آیریسک - مهر 1392

آقای رضا ملکان‌پور (مشاور باشگاه المپیاد سلام و دبیرستان انرژی اتمی ایران) در زمانی ۴۵ دقیقه‌ای، دانش‌آموزان و اولیای ایشان را با مباحث هر المپیاد آشناتر کردند.

نردبانک المپیاد آیریسک - مهر 1392

پرسابقه‌ترین فرد اجرایی المپیادهای ایران، آقای بهزاد صولتیان (مدیر روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه دانش‌پژوهان جوان) علاوه بر بیان تاریخچه‌ی برگزاری المپیاد در ایران، در زمانی ۳۰ دقیقه‌ای به بیان اثر آمادگی روحی در موفقیت المپیادی پرداختند.

همایش نردبانک المپیاد آیریسک - مهر 1392

در پرسش‌و پاسخی ۲۰ دقیقه‌ای، سوالات اجرایی و روند برگزاری هر یک از المپیادها با حضور آقای صولتیان بررسی گردید. در تصویر، توزیع مدال‌ها در استان‌های کشور دیده می‌شود که نواحی قرمز باید تلاش بیشتری داشته باشند.

همایش نردبانک المپیاد آیریسک - مهر 1392

در زمان استراحت بین سخنرانی‌ها و همچنین در پایان جلسه، مشاورین آیریسک با دانش‌آموزان و اولیای ایشان نشست‌هایی را برگزار کردند. (آقای ملکان‌پور در حال رایزنی با اولیاء گرامی)

همایش نردبانک المپیاد آیریسک - مهر 1392

آقای پوریا حیدری (از مشاوران آیریسک) در حال رایزنی با دانش‌پژوه و مادر گرامی ایشان

همایش نردبانک المپیاد آیریسک - مهر 1392

عکس یادگاری برگزارکنندگان همایش نردبانک المپیاد تهران – مهر ۱۳۹۲ ؛ به ترتیب از راست به چپ:
آقایان رضا ملکان پور (مشاور تحصیلی آیریسک) – شهرام قشلاقی (مدیر اجرایی مجموعه‌ی فرزانگان خوارزمی) – بهروز ابراهیمی (مدیر مجموعه‌ی فرزانگان خوارزمی)
کامبیز خالقی (مدیر اجرایی آیریسک) – مرتضی خلینا (مدیر و موسس آیریسک) – پویا حیدری (مشاور تحصیلی آیریسک)

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.