نردبان المپیاد کرمانشاهدر راستای ایجاد عدالت و برقراری توازن آموزشی در فرآیند گسترش المپیاد در سطح کشور و در ادامه‌ی برگزاری همایش‌های نردبان المپیاد به‌منظور آشنایی مدیران آموزشی و دانش‌آموزان سراسر کشور با فرهنگ المپیادی، همایش نردبان المپیاد آیریسک با همکاری پژوهش‌سرای استان کرمانشاه و در روز شنبه ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این همایش که حضور کلیه‌ی دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم استان کرمانشاه در آن آزاد (رایگان) است، آشنایی با روند مطالعاتی المپیاد، برنامه‌ریزی مناسب، ایجاد انگیزه و آشنایی با برترین و به‌روزترین روش‌های تدریس رشته‌های گوناگون المپیادهای علمی است.

این همایش به میزبانی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی استان کرمانشاه در روز شنبه ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۷:۳۰ برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به آشنایی با المپیاد و ساز و کارهای پیش‌رو در این استان، برگزار خواهد شد.

توضیحات تکمیلی و برنامه‌های حاشیه‌ای همایش نردبان کرمانشاه ۹۳ در ادامه‌ی خبر

 این همایش مطابق جدول زمانی ذیل اجرا می‌شود:

زمان برگزاری مخاطبین
۱۵ الی ۱۶ دانش‌آموزان آیریسکی
۱۶ الی ۱۷:۳۰ دانش‌آموزان جدیدالورود

kermanshah

محل برگزاری همایش نردبان المپیاد کرمانشاه: کرمانشاه، سه راه ۲۲ بهمن، جنب خانه معلم، سالن همایش‌های پژوهشسرای دانش‌آموزی

 

نگاهی گذرا به وضعیت موجود:

تعداد کل قبولی‌های مرحله اول استان ایلام در سال تحصیلی گذشته (۹۳-۹۲) و در مجموع رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، زیست، نجوم و ادبی ۸۵ نفر بوده است. این تعداد در رتبه‌بندی کشوری و در میان استان‌ها سهمی در حدود ۰/۵ درصد از کل تعداد پذیرفته‌شدگان را به خود اختصاص می‌دهد. با توجه به برآوردهای موجود این عدد تناسب قابل قبولی با ظرفیت‌های موجود در استان کردستان در مقایسه با استان‌های دیگر ندارد. آیریسک امیدوار است با آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها و مسئولین آموزشی استان، شاهد رشد قابل قبولی در موفقیت‌های موجود در استان باشیم.

.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم روش مطالعه المپیاد زیست شناسی تا مرحله دوم 1403

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.