گزارش المپیادهای آزمایشی آنلاینبا انگیزه بالا بردن توان علمی و رقابتی دانش آموزان ایرانی در اواخر تابستان سال ۱۳۸۸ اقدام به نوآوری در برگزاری آزمونهای آمادگی جهت شرکت در المپیادهای علمی ایران نمودیم.

برای اولین بار در ایران دانش المپیادی و نکات جذاب آن را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین محک زدیم؛ اگرچه پس از موفقیت این طرح (و شرکت تعداد بسیاری از دانش آموزان مستعد از ۴۰ شهر  و ۷۹ مدرسه ی داخل و خارج ایران)، عده ای آن را کاملا کپی برداری کرده و با نفوذ خود سعی در سرقت آن داشتند.

 

(بقیه گزارش در ادامه مطلب…)

همانگونه که شرکت کنندگان این آزمونها مشاهده کردند، ایده ی بسیاری از سوالات مطرح شده در آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان با المپیادهای آزمایشی این سایت، شباهت داشت و این موضوع حاصل دقت و تجربه ی گروه علمی برگزارکننده این دوره از المپیادهای آزمایشی میباشد که همگی از مدال آوران دوره های گذشته و برترین اساتید فعلی مراکز علمی معتبر میباشند که هرساله تعداد بسیار زیادی از دانش آموختگان آنها راهی مسابقات جهانی میگردند.

با توجه به تعداد شرکت کنندگان المپیادهای علمی ایران و نیز استقبال دانش آموزان از این طرح، در سال ۸۸ تنها موفق به برگزاری آزمون در رشته های ریاضی، فیزیک و شیمی شدیم. اما با امید به لطف خدا قصد داریم تا در سال ۱۳۸۹ تمام رشته های المپیادی را در آزمون آنلاین سایت شرکت دهیم. بنابراین شرکت کنندگان رشته های کامپیوتر، زیست شناسی، ادبی و نجوم نیز منتظر آزمونهای سال ۱۳۸۹ باشند.

میپذیریم که هنوز در اول راه هستیم و نواقص اجرایی را باور داریم و کوشیدیم تا در طول برگزاری هر آزمون و پس از آن این مشکلات را برطرف کنیم. بنابراین امیدواریم در دوره های آزمونهای آنلاین سالهای آینده با هیچ مشکلی مواجه نشویم یا حداقل بتوانیم همچنان باکیفیت ترین آزمون را از لحاظ علمی و عملی برگزار کنیم.

.:. بیشتر بخوان .:.
اعلام نتایج مرحله یک و زمان برگزاری مرحله دوم المپیاد

در ادامه، لیست مدارس و شهرهای شرکت کننده در آزمونهای مجازی پاییز و زمستان سال ۱۳۸۸ را مشاهده میکنید:

 

نام شهر

نام مدرسه

آق قلا نبی اکرم
آمل شهیدبهشتی – فرزانگان
اراک حاج کاظمی
ارومیه فرزانگان – شاهد ۱
اسلام شهر شهید رجایی
اصفهان فرزانگان – خرم – شهید اژه ای
اهر اندیشه نوین
بابل الغدیر
بناب فرزانگان
بندرعباس فرزانگان
بوشهر فرزانگان
تبریز فرزانگان – سلام
تفرش شهید مطهری
تهران ابوریحان – هاتف – نبی اکرم(ص) – علوی – هدی – تلاش – طلایه داران – مجموعه علامه طباطبایی – فرزانگان ۱ و ۲ – مجموعه سلام – امام هادی(ع) – رهیار – مفید ۱ – شهیدرجایی – هما – علامه حلی – دکتر حسابی – علامه امینی – امامیه – دانش – شهید مفتح – نخبگان علامه طباطبایی – سروش – سوده – کمال – رازی
جهرم شهید مفتح
خرم آباد هوشمند
خوی علامه حلی
دشتستان دکتر حسابی
رباط کریم شهید مطهری
رشت فرهنگ – میرزاکوچک خان
ری شهید بهشتی- فرزانگان زینب (س)
زنجان فرزانگان
ساوه طلوع
سبزوار شهید بهشتی
شهریار علامه حلی
شیراز شهید دستغیب – اندیشه
قائمشهر خوارزمی
کاشان شهید بهشتی
کرج شهیدسلطانی – فرزانگان – شاهد – طلایه داران ۲
کرمان فرزانگان
کوئینزلند (استرالیا) TSHS
کوهدشت پادیس
گرگان فرزانگان
مراغه فرزانگان
مرند فرزانگان
مسکو (روسیه) پیام امام
مشهد شهیدهاشمی نژاد – فرزانگان – حکمت
ملکان دختران علی(ع)
همدان علامه حلی
یزد شهید صدوقی

 

از همه شرکت کنندگان این آزمونها و اساتیدی که دلسوزانه سعی در بارور کردن استعداد آینده سازان ایران دارند تقاضا میکنیم که پیشنهادات خود را از طریق بخش تماس با ما یا ایمیل info [@} irysc .com  ارسال نمایند.

در انتها برای همه دانش آموزان مستعد و کوشای ایرانی آرزوی  موفقیت در تمام عرصه های زندگی را داریم.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.