DSC03288همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود [اینجا]، همایش آشنایی با المپیادهای علمی برای دانش‌آموزان، اولیا و مسوولین آموزشی استان کردستان در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۳ برگزار شد. این برنامه به همت مسئولین آموزشی دببرستان فرزانگان سنندج برگزار گردید. در این همایش ابتدا تمامی دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم دبیرستان فرزانگان با فرآیند المپیاد و مفهوم دانش‌آموز المپیادی آشنا شدند، در ادامه نیزجلسات پیاپی‌ای برای آشنایی بیشتر خانواده‌ها با فرآیند پیش‌روی فرزندانشان برگزار شد. در بخش پایانی مجموعه‌ همایش‌های نردبان سنندح هم، دانش‌آموزان علاقمند به المپیاد سایر مراکز استعدادهای درخشان استان با جلسات مشاوره‌ی فردی و گروهی، برای مسیر پیش‌رویشان راهنمایی شدند.

برای مشاهده‌ی گزارش تصویری همایش نردبان المپیاد سنندج روی ادامه‌ی مطلب کلیک کنید.

DSC03286

شروع همایش نردبان با معرفی اصول و راهکارهای انگیزش توسط مرتضی خلینا در جمع دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان

 

DSC03290

چرایی و چگونگی همراهی والدین از نگاه آیریسک در جمع والدین دانش‌آموزان المپیادی دبیرستان فرزانگان

 

DSC03292

پرسش و پاسخ والدین دانش‌آموزان

 

DSC03298

کامبیز خالقی در مورد حواشی المپیاد و راهکارهای تغییر وضعیت کنونی استان و سطح امکانات و کیفیت زیرساخت‌های استان صحبت کرد.

 

DSC03301

در انتهای همایش دانش‌آموزیِ ویژه‌ی دبیرستان‌ فرزانگان، با تقسیم دانش‌آموزان به زیرگروه‌های تخصصی‌تر المپیادیشان، با کم و کیف مطالعه، منابع و سرفصل‌های المپیاد مورد علاقه‌شان آشنا شدند. تصویر: آقای مرتضی خلینا در جمع دانش‌آموزان المپیاد شیمی و زیست‌شناسی

 

در پایان آیریسک از تمامی کسانی که ما را در برگزاری این همایش همراهی کردند، به خصوص سرکار خانم اصفهانی مدیر محترم دبیرستان فرزانگان و سرکار خانم راست‌بین، معاونت آموزشی این دبیرستان تشکر و قدردانی می‌نماید و امیدوار است با استعانت از پروردگار متعال در مسیر پیش‌رو ثابت‌قدم‌تر از گذشته برای اعتلای علمی دانش‌آموزان استان کردستان و به‌ویژه شهر سنندج، تلاش کنند.

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد زیست شناسی 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.