با توجه به برگزاری دوره‌های متعدد نوروزی و استفاده‌ی موسسات قارچ‌گونه و بی‌تجربه از عنوان و حمایت باشگاه دانش‌پژوهان جوان،اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جوان روابط عمومی باشگاه اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و عدم همکاری با کلیه‌ی موسسات آموزشی در حوزه‌ی المپیاد را به اطلاع دانش‌آموزان رسانده است. همچنین کمیته‌ی علمی المپیاد کامپیوتر نیز در اطلاعیه‌ای مشابه، عدم همکاری اعضای کمیته را با گروه‌های آموزشی به صورت رسمی اعلام کرده است.

برای مطالعه‌ی هر دو اطلاعیه به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

اطلاعیه‌ی روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان

باشگاه دانش پژوهان جوان تنها مرجع برگزار کننده المپیادهای علمی دانش آموزی در کشور بوده و فرآیند شناسایی دانش آموزان مستعد در زمینه های ریاضی – فیزیک- شیمی – کامپیوتر- زیست شناسی – نجوم و اختر فیزیک و ادبی را صرفاً از طریق اجرای دو مرحله آزمون به منظور کسب جواز ورود به دوره آموزش تابستانی و سایر مراحل بعدی برعهده دارد و قبل از ورود به دوره آموزش تابستانی هیچگونه آموزش و یا کلاس آمادگی را برگزار نمی‌نماید. همچنین این باشگاه شعبه‌ای در تهران و سایر استان‌ها ندارد و هیچ مؤسسه آموزشی تحت نظارت آن فعالیت نمی‌کند.
بنابراین هرگونه کلاس، اردو یا دوره‌های آموزشی که تحت عنوان آمادگی برای مرحله اول و دوم توسط این قبیل مؤسسات خصوصی و یا مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود هیچگونه ارتباطی با باشگاه دانش پژوهان جوان ندارد.

 

اطلاعیه‌ی کمیته‌ی علمی المپیاد کامپیوتر

هر سال شاهد آن هستیم که به بهانه‌ی آزمون مرحله‌ی دوم المپیادهای دانش‌آموزی، موسسه‌های آموزشی اقدام به راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی در ایام عید می‌کنند و در تبلیغات خود بطور مستقیم یا غیر مستقیم سعی می‌کنند نشان دهند این کلاس‌ها با حمایت باشگاه‌دانش‌پژوهان جوان، کمیته‌ ملی المپیاد کامپیوتر یا مراکز عملی معتبر برگزار می‌شود.

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد فیزیک 1402

به اطلاع می‌رسانم هیچ‌کدام از این کلاس‌های آموزشی تحت نظارت باشگاه دانش‌پژوهان جوان و کمیته ملی المپیاد کامپیوتر برگزار نمی‌شود و باشگاه و کمیته ملی هیج نقشی در برگزاری این کلاس‌های آموزشی که بعضا با دریافت پول‌های زیاد شکل می‌گیرد، ندارد.

 

 

امیدواریم دانش‌آموزانی که قصد شرکت در کلاس‌های نوروزی را دارند[+]، با انتخاب صحیح و آگاهانه فقط به میزان افرایش دانش خویش توجه کنند و گول تبلیغات بی‌پایه را نخورند. از اولیای گرامی و مسوولین آموزشی نیز دعوت می‌کنیم در صورتی که هر یک از بخشهای آیریسک را شبیه اینگونه تبلیغات بی‌پایه می‌دانند، آن را از طریق بخش تماس با ما گوشزد نمایند تا تصحیح شود و در صورتی که نیاز به توضیح اضافی است، به اطلاع ایشان رسانده شود.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.