روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان طی اطلاعیه‌ای [+] در مورد استفاده‌ی غیرقانونی از نام این باشگاه هشدار داد. اطلاعیه باشگاه دانش پژوهان جواندر متن این اطلاعیه آمده است: "به اطلاع علاقمندان به المپیادهای علمی کشور می‌رساند باشگاه دانش پژوهان جوان که تنها مرجع متولی برگزاری المپیادهای علمی در کشور است به هیچ وجه مجوزی جهت برگزاری کلاسهای آمادگی المپیاد توسط موسسات خصوصی  صادر نکرده و نظارتی نیز برکار آنان ندارد. بدیهی است هرگونه ادعایی در این خصوص موجب پیگیری قانونی خواهدبود."

لازم به ذکر است که فعالیت گروه‌هایی تحت عنوان "باشگاه المپیاد" و اعلام مجوز یا تایید از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان کاملا غیرقانونی است و نه تنها از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان و آموزش و پرورش مورد تایید نیست، بلکه این گروه‌ها که هیچ گونه مجوزی از نهادهای فرهنگی و آموزشی ندارند، تعهدی نیز در قبال آموزش و اخلاق دانش‌پژوهان نخواهند داشت. همه ساله افرادی با ساختن سایت‌های بی‌محتوا و ادعای دروغین در مورد برنامه‌های آموزشی، دانش‌آموزان را در نوروز سرگردان کرده‌اند. بنابراین حتما قبل از ثبت نام در کلاس‌های نوروزی هر موسسه، از کیفیت و سوابق آن اطلاع کافی کسب کنید.

پی‌نوشت: آیریسک به عنوان بزرگ‌ترین و پرافتخارترین مرجع آموزشی المپیادهای علمی، از سال ۱۳۸۶ در سراسر کشور کلاس‌های المپیاد مرحله اول و دوم برگزار نموده است. توضیحات دوره نوروزی آیریسک را از اینجا [+] بخوانید.

.:. بیشتر بخوان .:.
اعلام نتایج مرحله یک و زمان برگزاری مرحله دوم المپیاد

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.