نتایج مرحله اول المپیادهای علمی در سال ۱۳۹۱ و اسامی پذیرفته شدگان این مرحله اعلام شد.اعلام نتایج مرحله اول المپیاد 1391 ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول، اسامی ایشان به شرح فهرست استانی در ادامه‌ی مطلب اعلام می‌گردد.

همچنین به اطلاع می‌رسانیم بنا بر اعلام باشگاه دانش پژوهان جوان، آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور طی روزهای دهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ مطابق جدول زمان بندی اعلام شده در ادامه‌ی مطلب با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش مراکز استان ها برگزار می‌گردد. شایان ذکر است دانش آموزانی که در این مرحله پذیرفته نشده‌اند می‌توانند از روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۱ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سناد به نشانی www.sanaad.medu.ir از وضعیت آزمون خود آگاهی یابند. ضمناً شماره‌های تماس‌ 22027823-021 و ۲۲۰۱۹۹۶۷-۰۲۱ و ۲۲۰۱۰۴۰۴-۰۲۱ پاسخ گوی پرسش‌های شما می‌باشند.

زمان برگزاری آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی – اردیبهشت ماه ۹۲

المپیاد دوره روز تاریخ ساعت شروع
فیزیک بیست و ششمین سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۸:۳۰
زیست شناسی شانزدهمین سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۸:۳۰
کامپیوتر بیست و سومین سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴:۰۰
کامپیوتر بیست و سومین چهار شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۸:۳۰
شیمی بیست و سومین چهار شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴:۰۰
ریاضی سی و یکمین پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۸:۳۰
نجوم واخترفیزیک نهمین پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴:۰۰
ریاضی سی و یکمین جمعه ۱۳ اردیبهشت ۰۸:۳۰
ادبی بیست و ششمین جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۴:۰۰

 

توجه:  برای المپیادهای کامپیوتر و ریاضی آزمون در دو نوبت به شرح جدول فوق برگزار می‌گردد.

لازم به ذکر است که آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور سال تحصیلی ۹۲-۹۱ که در ۷ رشته ریاضی، شیمی، اخترفیزیک، کامپیوتر، فیزیک، زیست شناسی و ادبیات در بهمن ماه سال جاری و با شرکت ۱۵۳۷۰۰ نفر از دانش آموزان علاقه‌مند سراسر کشور در این رویداد علمی برگزار شد. از این تعداد، ۸۹۵۲ نفر به مرحله دوم که به صورت نیمه متمرکز در مراکز استان ها برگزار می‌شود راه یافتند که از این میان ۲۸۰ نفر به دوره ویژه آموزش تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان که تیرماه سال ۱۳۹۲ در تهران برگزار می‌شود راه خواهند یافت. پس از پایان این دوره، مدال‌های دانش پژوهان در رشته‌های فوق، توزیع خواهد گردید.

.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی مرحله دو المپیاد کامپیوتر 1403

همچنین دانش آموزان پذیرفته شده در المپیاد کامپیوتر می توانند جهت اطلاع از منابع مرحله دوم به سایت کمیته ملی کامپیوتر به نشانی اینترنتی www.INOI.ir مراجعه نمایند و منابع المپیاد ادبی نیز متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه دانش پژوهان جوان به نشانی www.ysc.ac.ir و آیریسک اعلام خواهد شد.

 

irysc

جهت دریافت اسامی کل قبول شدگان این مرحله به این‌جا مراجعه نمایید.

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.