تیم المپیاد ریاضی ایران برای مسابقات جهانی سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳ میلادی) اعلام شد. پس از تلاش فراوان دانش‌پژوهان سراسر کشور و پایان یافتن مسابقه‌ای کشوری که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود، اعضای منتخب تیم ایران از ۱۱ تا ۲۲ تیرماه امسال در شهر شیبای ژاپن وارد آخرین مرحله از مسابقه‌ی بزرگ می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرجع برگزاری مراجعه نمایید.

.:. بیشتر بخوان .:.
صفر تا صد آشنایی با المپیاد ریاضی ۱۴۰۳

اعضای تیم المپیاد ریاضی ۲۰۲۳

آیریسک برای تمام شرکت کنندگان ایرانی حاضر در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت فراوان دارد و امیدواریم این تیم با بهترین نتیجه‌ی ممکن به ایران بازگردد. در صورتی که اعضای تیم یا همراهان آن‌ها تمایل دارند گزارشی کامل در آیریسک منتشر شود،‌ عکس‌ها، نتایج، تحلیل سؤالات و … را به ایمیل info@irysc.com ارسال نمایند.

در پابان ابن رقابت، اعضای تیم ملی المپیاد ریاضی ایران، در شصت و چهارمین المپیاد جهانی ۲۰۲۳ ژاپن موفق به کسب رتبه یازدهم از بین ۱۱۱ کشور شرکت‌کننده شدند.

در این دوره از المپیاد جهانی ریاضی، احسان حیدری موفق به دریافت مدال طلا شد. سبحان آرام، محمدپارسا جعفرنژادی، آروین طاهری و محمدارمیا قاصری مدال نقره کسب کردند و پوریا رحمانی نیز موفق به دریافت مدال برنز شد.

تیم ملی المپیاد ریاضی ایران در شصت و سومین المپیاد جهانی ریاضی که با حضور ۱۰۴ کشور به میزبانی نروژ در شهر اسلو برگزار شده بود، با کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال نقره در جایگاه هشتم جهان قرار گرفت.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.