دومین دوره آزمون المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور، مرکزسنجش وزارت آموزش و پرورش ومعاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، ساعت ۲ بعدازظهر روز جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون از روز شنبه ۴ دی تا پایان روز چهارشنبه ۸ دی فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی http://oly.medu.ir نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

مهلتِ ثبت نام تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه تمدید شد.

دانش آموزان شرکت‌کننده در این المپیاد باید در سال تحصیلی جاری (۱۳۹۶-۱۳۹۵) در یکی از پایه های دهم یا سوم متوسطه به تحصیل اشتغال داشته و هیچ گونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل نداشته باشند.

دانش آموزان دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز سایر المپیادها و برگزیدگان المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی که در سال تحصیلی گذشته در دوره آموزشی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان حضور داشته­‌اند در صورت تمایل به شرکت در این المپیاد ملزم به شرکت در تمامی مراحل مختلف آزمون‌های سال تحصیلی جاری هستند و فقط در صورت موفقیت به مرحله بعدی راه خواهند یافت. به برگزیدگان نهایی امتیازات وجوایزی تعلق خواهد گرفت.

برای دریافت بخشنامه‌ی جزئیات ثبت‌نام و سایر اطلاعات لازم اینجا را کلیک کنید.

.:. بیشتر بخوان .:.
دریافت کارت ورود به آزمون مرحله اول المپیاد بهمن 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.