دوره نوروزی آمادگی مرحله دوم المپیادهای علمی، از ۶ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد. کلاس المپیاد نوروز 95این دوره حاصل تجربه‌ی ۸ ساله‌ی آیریسک است که برای برنامه‌ریزی و تعیین سرفصل دروس، از همکاری  انتشارات دانش‌پژوهان جوان نیز بهره‌مند شده است.

در طول سال‌های گذشته، همواره آیریسک به صورت منظم، با همکاری اساتید به‌نام و با تجربه و بر پایه اخلاق علمی و آموزش صحیح، دوره‌های المپیادی را در تهران و تمام استان‌های کشور برگزار کرده است که حاصل این دوره‌ها بسیار درخشان بوده و فقط در دو سال اخیر، ۱۰۱ مدال کشوری توسط دانش‌آموزان این کلاس‌ها به دست آمده است. امسال نیز در تمام رشته‌های المپیاد ادبی، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر و نجوم کلاس‌های نوروزی برگزار می‌شود.  برای کسب اطلاعات کافی و آشنایی با برنامه‌ی هر رشته روی نام آن کلیک کنید.

همچنین برگزاری جلسات مشاوره‌ی منظم با تک‌تک دانش‌آموزان توسط سرگروه علمی هر رشته، المپیاد آزمایشی مرحله‌ی دوم، اردوی رصد برای دانش‌پژوهان المپیاد نجوم و برنامه‌ی تفریحی (پینت‌بال) برای افزایش بازدهی کلاس‌ها نیز جزو نکات شاخص کلاس‌های آیریسک است.

برای مطالعه‌ی جزییات برنامه‌های آیریسک در نوروز ۹۵، به اینجا مراجعه نمایید. ظرفیت کلاس‌ها محدود است (کلاس‌های ۲۵ نفره) و پس از تکمیل ظرفیت هر رشته، نام آن از لیست ثبت نام حذف خواهد شد.

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد فیزیک 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.