جشنواره‌ی کتاب-آزمون آیریسک که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده است تا مرحله‌ی اول المپیادهای علمی در بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.جشنواره‌ی فروشگاه آیریسک - دی و بهمن 1391 در زمان این جشنواره:

  • کلیه‌ی محصولات فروشگاه آیریسک با ۵% تخفیف عرضه می‌شوند.
  • با هر ۵۰ هزار تومان خرید، یک کارت‌آزمون ۱۰ هزار تومانی هدیه خواهید گرفت.

توضیحات بیشتر در ادامه‌ی مطلب …

 

در طول زمان جشنواره‌ی کتاب-آزمون آیریسک هزینه‌ی کلیه‌ی کتاب‌هایی که از فروشگاه المپیاد آیریسک خریداری می‌کنید، به طور خودکار با ۵% تخفیف محاسبه خواهد شد. تخفیف ۵ درصدی شامل هزینه‌ی ارسال محصولات المپیادی نیز می‌گردد.

علاوه بر تخفیف فوق، به ازای هر ۵۰ هزار تومان خرید از این فروشگاه، یک کارت‌آزمون ۱۰ هزار تومانی به خریداران اهدا می‌گردد تا علاوه بر مطالعه‌ی منابع المپیادی، بتوانند با شرکت در آزمون‌های مجازی آیریسک، توامندی‌های خود را با برترین و گسترده‌ترین جامعه‌ی آماری ایران مقایسه نمایند [فهرست دبیرستان‌های شرکت‌کننده در المپیادهای مجازی آیریسک]. کارت‌آزمون‌های آیریسک بدون تاریخ مصرف است و اعتبار آن‌ها می‌تواند در آزمون‌های جامع یا آزمون‌های شخصی استفاده شود.

توجه: از آنجا که کلیه‌ی بسته‌های آیریسک با پست سفارشی و پیشتاز شرکت پست ایران فرستاده می‌شوند، زمان رسیدن این محصولات به دست خریداران از ۲ تا ۵ روز متغیر است. بنابراین در انتخاب زمان خرید به گونه‌ای عمل کنید که فرصت کافی برای شرکت در آزمون‌ها یا استفاده از منابع را داشته باشید.

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم آموزش و تحلیل مرحله اول المپیاد نجوم سال 1397 تا 1401

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.