با توجه به استقبال گسترده دانش پژوهان سراسر ایران از ایجاد فروشگاه کتاب و منابع المپیاد که به مدت یک هفته و به فروشگاه کتاب آیریسکطور آزمایشی در آیریسک اجرا شد، هم اکنون به اطلاع میرسانیم که برای سهولت در دسترسی شما به منابع کارآمد، اولین جشنواره فروشگاه کتاب آیریسک افتتاح میشود. این جشنواره از ۷ مرداد تا ۲۴ شهریور به مدت ۷ هفته ادامه خواهد داشت. کلیه دانش پژوهانی که در این مدت کتابهای مورد نظر خود را از فروشگاه آیریسک دریافت نمایند، از مزایای این جشنواره بهره مند خواهند شد.

جهت مشاهده مزایای جشنواره تابستانه فروشگاه آیریسک به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

مزایای طرح جشنواره تابستانی آیریسک

 

  • هفت درصد تخفیف

کلیه خریدهای بیش از ۵۰ هزار تومان، به طور خودکار دارای ۷% تخفیف خواهند شد. این تخفیف را به طور مستقیم در کوله پشتی خود مشاهده خواهید کرد.

 

  • ارسال رایگان

برای خریدهای بالای ۱۲۰ هزار تومان، گزینه ارسال رایگان به سراسر ایران تعریف شده است که هنگام تسویه حساب نهایی نمایش داده خواهد شد. بنابراین مدارس، پژوهش سراها و گروههای دوستی، علاوه بر استفاده از تخفیف ۷ درصدی، به طور رایگان کتابهای سفارش داده شده را در محل مورد نظر دریافت خواهند کرد.

 

  • جشنواره هفت × هفت × هفت

چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته، هفت عنوان کتاب در هفت رشته المپیادی که بیشترین بازدید، تعداد نظرات یا درخواست را دارند با هفت درصد تخفیف ویژه (علاوه بر مزایای قبلی) به فروش خواهند رسید. این کتابها در صفحه اصلی فروشگاه معرفی خواهند شد و تخفیف ویژه آنها فقط برای فاکتورهایی محاسبه میشود که در همان سه روز پایانی هفته سفارش داده شوند.

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد نجوم و اخترفیزیک 1402

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.