با توجه به اخباری که در روزهای اخیر به گوش می‌رسد، احتمال اعلام نتایج مرحله‌ی دوم المپیادهای علمی و ادبی در این هفته یا هفته‌ی آینده وجود دارد. اما این فقط یک احتمال است و ممکن است در این بازه هم نتایج اعلام نشود. به طور کلی باشگاه دانش‌پژوهان جوان در چند سال اخیر نشان داده که زمان اعلام نتایج رابطه‌ی مستقیمی با زمان برگزاری آزمون مرحله‌ی دوم ندارد و همچنین بازه‌ی مشخصی برای زمان اعلام نتایج و ثبت نام دوره‌ی تابستانی نیز نمی‌توان پیش‌بینی کرد. مثلا نتایج سال ۱۳۹۳ در ۲۵ خرداد اعلام شد[اینجا] ، نتایج سال ۱۳۹۴ در ۱۸ تیرماه  [اینجا] و نتایج سال ۱۳۹۵ در ۱۳ تیرماه [اینجا].

بنابراین توجه به چند نکته در این زمان می‌تواند برای شما مفید باشد:

☼ هیچ کس به عالم بالای المپیاد اتصال عجیبی ندارد! خوشبختانه تلفن روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان (۰۲۱۲۲۰۱۹۹۶۶) در اختیار همه قرار دارد و می‌توانید هر زمان خواستید پرس و جو کنید.

☼ کار تصحیح توسط کمیته‌ها انجام شده است اما ممکن است یک روز یا چند هفته بین تصحیح و اعلام نتایج فاصله باشد.

☼ حالا که امتحانات تمام شده و کار علمی جدی‌ای ندارید، اگر احتمال می‌دهید قبول شوید، به طور جدی دروس دوره‌ی تابستانه را شروع کنید.

☼ زیاد به دنبال حاشیه و شایعه نباشید، نتایج که اعلام شود یکی دو ساعت زودتر یا دیرتر، همه متوجه خواهید شد. سابقه نداشته کسی نفهمیده باشد که قبول شده!

 

.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم آموزش و تحلیل مرحله اول المپیاد نجوم سال 1397 تا 1401

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.