از همه مسوولین محترم مدارس و دانش آموزان گرامی دعوت میشود تا برگزاری المپیادهای مجازی سال ۱۳۹۰ را اطلاع رسانی نمایند. دانش پژوهانی که عزم جدی برای شرکت در المپیادهای علمی دارند همواره به دنبال پیشرفت و سنجش سطح علمی خود هستند و در این راه مدیران و برنامه ریزان مدارس یاری رسان ایشان بوده اند. همچنین در مدارسی که المپیادی های زیادی داشته اند، نقش دانش آموزان موفق دوره های پیشین در معرفی منابع مفید غیر قابل چشم پوشی است.

سایت المپیادهای علمی ایران اکنون تجربه دو سال برگزاری منظم آزمونهای مجازی المپیاد را در کارنامه خود دارد و بنا به گفته دانش پژوهان و دبیران، در این عرصه تا حد زیادی نیز موفق بوده است. نگاه آماری به فعالیت دو سال گذشته  نشان میدهد که سهم قابل توجهی از مدال آوران رشته های شیمی، ریاضی، فیزیک و کامپیوتر در این آزمونها شرکت کرده اند و پس از آزمون در تالارهای گفتمان به بررسی ایده ها و نکات مختلف سوالات طرح شده از جنبه های گوناگون پرداخته اند. به خود میبالیم که سطح سوالات به گونه ای بوده است که علاوه بر کسب آمادگی و سنجش دانسته های مورد نیاز مرحله اول و دوم المپیادهای علمی، همواره نکات ناب و ایده های جدیدی در آنها به چشم خورده است که در طرح سوالات همان سال توسط باشگاه دانش پژوهان جوان استفاده شده است. (اگرچه ممکن است این تشابه اتفاقی باشد، اما نگاه گذرا به سوالات دو دوره گذشته این گفته را تصدیق میکند.)

در صورتیکه مدیران محترم و مسوولین مدارس تمایل به ثبت نام گروهی دانش آموزان خود در این آزمونها دارند،  از فرم تماس با ما مشخصات تماس خود را برای بخش آزمونهای مجازی ارسال نمایند. در ضمن برای تشکر از سایتها و وبلاگهایی که اطلاع رسانی المپیادهای مجازی را انجام میدهند، تشویقی در نظر گرفته شده است که با کلیک در اینجا میتوانید از جزییات آن باخبر شوید.

.:. بیشتر بخوان .:.
فیلم آموزش و تحلیل مرحله اول المپیاد نجوم سال 1397 تا 1401

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.