نهمین رادیو المپیاد آیریسک منتشر شد. برای دریافت فایل این برنامه به اینجا مراجعه نمایید. نهمین رادیو المپیاد آیریسکسری برنامه‌های رادیو المپیاد آیریسک که در اولین و سومین شنبه‌ی هر ماه منتشر می‌شود، به مباحث گوناگون حوزه‌ی المپیاد می‌پردازد. در این برنامه علاوه بر اخبار المپیادی، مقدمه‌ای را درباره‌ی لزوم مطالعه‌ی گروهی المپیاد خواهید شنید. اگرچه قرار بود گپ و گفت این برنامه ویژه‌ی دانش‌پژوهان علاقمند به المپیاد ادبی باشد، اما به ادبی‌ها را دو هفته منتظر خواهیم گذاشت و گفتگوی زیست شناسی را با حضور آقای کوشا پایداری خواهید شنید. این گفتگو درباره‌ی اطلاعات مقدماتی درباره‌ی انتخاب المپیاد زیست شناسی و همچنین روش مطالعه‌ی منابع و مباحث اولیه انجام شده است.

در هر لحظه از شبانه‌روز می‌توانید با کلیک بر اینجا (بخش رادیو المپیاد)، پیشنهادات و انتقادهای خود را درباره‌ی این مجموعه برای آیریسک ارسال کنید. حتما نظرات خوب شما پس از جمع‌بندی در ساخت برنامه‌های بعدی استفاده می‌شود.

منتظر دهمین رادیو المپیاد آیریسک با موضوع المپیاد ادبی (این‌دفعه دیگه حتما خوش‌قول خواهیم بود!) در تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۳ باشید.

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
کتاب المپیادهای شیمی کمبریج انتشارات گچ

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.