به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور که در موعد مقرر ثبت نام نموده و شرایط آنان دریافت کارت جلسه المپیاد 1391نیز توسط مدیران واحدهای آموزشی بررسی و تأیید شده است می‌رسانیم که کارت شرکت در جلسه آزمون از عصر روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ قابل دریافت و چاپ می‌باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند پس از دریافت کارت با مراجعه به دبیرستان محل تحصیل خود نسبت به تایید مدرسه از طریق مهر دبیرستان اقدام نمایند. بدیهی است محل برگزاری آزمون و شماره صندلی داوطلب نیز در کارت ورود به جلسه داوطلب درج شده است، لذا از کلیه داوطلبان درخواست می شود به منظور عدم مواجهه با مشکلات غیرمنتظره  قبل از آزمون محل برگزاری آزمون خود را شناسایی نموده و همچنین کارت ملی یا شناسنامه‌ی عکسدار خود را در روز آزمون حتماً همراه داشته باشند.

دانش آموزانی که در آزمون مرحله اول المپیاد شرکت کرده‌اند برای گرفتن کارت ورود به جلسه لازم است وارد سامانه‌ی سناد [اینجا] شده از قسمت ثبت نام المپیاد، منوی مشاهده‌ی اطلاعات، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است کارت بدون عکس معتبر نمی باشد و همچنین دانش آموزانی که تاکنون پرداخت هزینه را انجام نداده اند بعد از ۸ ساعت از زمان پرداخت هزینه‌ی آزمون قادر به دریافت کارت خود خواهند بود.

وسایل مورد نیاز در جلسه‌ی آزمون را در ادامه‌ی مطلب خواهید دید.

خبر رسمی صفحه‌ی اول به کنار، خودت فکر می‌کنی چقدر برای المپیاد آماده شدی؟ هر روز داری زحمت می‌کشی و مدال رو به گردنت احساس می‌کنی. پیشنهاد می‌کنیم روزی چند دقیقه هم از تلاشی که کردی لذت ببر. اصلا فکر نکن کسب مدال نهایت موفقیت المپیادی‌ها است! موفقیت تو المپیادی شدنت بوده که تا حالا به دست آورده‌ای و به لطف خدا در ادامه‌ی زندگی نیز به شدت از آن بهره‌مند خواهی شد.

.:. بیشتر بخوان .:.
کلاس المپیاد فیزیک مرحله اول 1402

قصد نصیحت نداریم و می‌دانیم که در این روزهای آخر چه اضطرابی داری، تنها پیشنهادمان این است که چند دقیقه در روز را صرف لذت بردن از آنچه هستی بکنی و به خودت افتخار کنی. دوست داریم مغرور شوی و مطمئن هستیم که تو هم عقیده داری صد تا طلای المپیاد ارزش یک قطره اشک مادرت را ندارد و هزاران صفحه کتاب در برابر زحمات پدرت هیچ نیست.

راستی یادمان نرفته که برای توشه‌ی آزمون به اینجا آمده‌ای، پس حتما این مطلب را بخوان: بار المپیاد می‌بندیم!

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.