سومین المپیاد هندسه ایران در روز پنجشنبه، مورخ ۱۸ شهریور ماه برابر با ۸ سپتامبر، هم‌زمان در سه شهر تهران، مشهد و تبریز برگزار خواهد شد.

این مسابقه که امسال با شرکت حدود بیست و پنج کشورجهان و همانند سال گذشته در سه سطح برگزار می ­­شود، شامل مباحث مقدماتی و پیشرفته درهندسه است. در این المپیاد دانش آموزان ورودی پایه ی هشتم و نهم درسطح مقدماتی، دانش آموزان ورودی پایه ی دهم در سطح متوسط و دانش آموزان ورودی پایه یازدهم به بالا در سطح پیشرفته به رقابت خواهند پرداخت. لازم به ذکر است در سطح پیشرفته هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد و علاوه بر دانش آموزان سایر افراد هم مجاز به شرکت در این سطح هستند. هزینه شرکت در مسابقه، برای متقاضیان شهر تهران ۵۰ هزار تومان و برای متقاضیان شهرهای مشهد و تبریز ۳۰ هزار تومان است. اسکان شرکت کنندگان شهرستانی، به عهده خودشان است.

شروع آزمون روز  18 شهریور ماه، راس ساعت ۸:۳۰ صبح خواهد بود و شرکت کنندگان موظفند حداقل نیم ساعت قبل از شروع آن، در محل برگزاری آزمون حضور یابند. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند از روز سه شنبه مورخ ۹ شهریورماه لغایت پایان روز شنبه ۱۳ شهریورماه از طریق لینک بالا اقدام به ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است دانش آموزان دوره تابستان المپیاد ریاضی توسط باشگاه در این آزمون ثبت نام شده اند و نیازی به ثبت نام ایشان از طرف خود این افراد نیست. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت برگزاری [+] مراجعه نمایید.

.:. بیشتر بخوان .:.
اخبار المپیاد ریاضی جهانی 2024 با آیریسک

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.