پیرو برنامه‌ی اعلام شده از طرف آیریسک، سومین مرحله از المپیادهای آزمایشی سال ۱۳۹۱ از سومین مرحله از المپیادهای آزمایشی سال 1391 آیریسکساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه سوم آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۲ شنبه ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. این مرحله از المپیادهای آزمایشی در کلیه‌ی رشته‌های المپیادی (ریاضی، فیزیک، شیمی، نجوم و اخترفیزیک، زیست شناسی، کامپیوتر و ادبی) برگزار می‌گردد.

با توجه به کثرت شرکت‌کنندگان در دو آزمون جامع و پایانی هر سال [فهرست دبیرستان‌های شرکت‌کننده]، سوالات آزمون ساعاتی قبل از شروع روی سامانه‌ی نرم‌افزاری بارگذاری می‌شوند تا دانش‌پژوهان بتوانند در بازه‌ی زمانی گسترده‌تری آن‌ها را دریافت نمایند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از شروع آزمون سوالات رشته‌ی مربوطه را دریافت نمایید و سپس یک زمان مناسب دلخواه در روزهای تعیین شده را برای شرکت در آزمون در نظر بگیرید [راهنمای آزمون].

وضعیت بارگذاری سوالات رشته‌های گوناگون در جدول زیر مشخص شده است:

المپیاد ریاضی المپیاد فیزیک المپیاد شیمی المپیاد نجوم المپیاد زیست المپیاد کامپیوتر المپیاد ادبی
آپلود شده آپلود شده

آپلود شده

آپلود شده آپلود شده آپلود شده آپلود شده


پی‌نوشت (۱): ثبت نام و شرکت در این آزمون در هر ساعتی از شبانه‌روز و بدون محدودیت امکان‌پذیر است. یعنی شما می‌توانید بلافاصله پس از دریافت نرم‌افزار در هر ساعتی، ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کنید. آخرین مهلت ارسال پاسخ‌نامه‌ها، ساعت ۲۲ شنبه ۲۳ دی‌ماه است.

پی‌نوشت (۲): ترتیب پیشنهادی کارها: دریافت نرم‌افزار و ثبت نام (برای کاربران جدید) » دریافت سوالات آزمون مورد نظر » پرداخت هزینه‌ی آزمون (به صورت بانکی یا کد کارت آزمون) » شرکت در آزمون در بازه‌ی زمانی امتحان

پی‌نوشت (۳): از فرصت دو روز تعطیلی استفاده کنید و آزمون‌ها را در زمان مناسب برگزار کنید. پیشنهاد می‌کنیم آزمون را برای دقایق پایانی نگذارید.

.:. بیشتر بخوان .:.
آزمون‌های مفید برای آمادگی مرحله دوم المپیاد شیمی 1403

پی‌نوشت (۴): با توجه به درخواست مکرر دانش‌پژوهان گرامی، مقرر شد فرصت شرکت در آزمون آزمایشی مرحله سوم تا ساعت ۲۳:۵۹ روز یکشنبه ۲۴ دی تمدید شود.

 

 

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.