کارنامه‌های انفرادی و جامع اولین آزمون آزمایشی سراسری آیریسک در سال ۱۳۹۲، در سایت المپیاد آزمایشی آیریسک بارگزاری شد. http://www.azmoon.irexam.com/Login.aspxداوطلبین گرامی با داشتن کد داوطلبی و شماره‌ی شناسنامه‌ی مندرج در پاسخ‌برگ آزمون، به سامانه‌ی اعلام نتایج آیریسک [اینجا] مراجعه نمایند و کارنامه‌ی تفصیلی و جامع خود را دریافت نمایند.

در دو مرحله آزمون باقی‌مانده برای آمادگی مرحله اول المپیادهای علمی، کارنامه‌ی شرکت‌کنندگان حضوری و مجازی تجمیع خواهد شد و نتایج به صورت مشترک اعلام می‌گردد. جهت مشاهده‌ی جزییات اعلام شده در کارنامه‌ی جامع، به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

 

در کارنامه‌ی انفرادی هر داوطلب در المپیادهای آزمایشی آیریسک، اطلاعات زیر نمایش می‌یابد:

مشخصات داوطلب:
پس از وارد کردن شماره‌ی داوطلبی و شماره‌ی شناسنامه‌ی مندرج در پاسخ‌برگ فردی، صفحه‌ی کارنامه‌ی شخصی نمایش می‌یابد که نام، نام خانوادگی، رشته و دبیرستان متقاضی در آن درج شده است.

اطلاعات کارنامه‌ی دروس:

هر رشته از المپیادهای علمی به درس‌های مختلفی تقسیم شده است. برای هر درس اطلاعات زیر در کارنامه وجود دارد:

تعداد سوالات – تعداد پاسخ‌های صحیح، غلط و نزده – نمره‌ی درس (با توجه به سختی سوالات) – درصد پاسخگویی – بالاترین درصد – تراز داوطلب – بالاترین تراز – پایین‌ترین تراز – رتبه در مدرسه و رتبه در کل

همچنین کلیه‌ی اطلاعات در برایند دروس نیز در انتهای جدول کارنامه مشاهده می‌شود.

پاسخ‌های هر سوال:

در جدولی کامل، موضوع هر سوال، درجه‌ی سختی آن، پاسخ داوطلب و درصد پاسخ‌های صحیح به آن سوال نمایش داده شده است.

اطلاعات نموداری:
درصد و تراز هر داوطلب در درس‌های گوناگون با حداکثر تراز مقایسه شده است که در نمودارهای دوبعدی و سه‌بعدی در دسترس است. همچنین میزان پیشرفت داوطلب در هر رشته نسبت به آزمون‌های گذشته‌اش به وی اطلاع داده می‌شود.

 

.:. بیشتر بخوان .:.
کلاس المپیاد علوم زمین مرحله اول 1402

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.