سلام و عرض خسته نباشید به همه دانش پژوهان گرامی، تبریک به قبول شدگان و قبول نشدگانی که چند سال از بهترین دوران عمر خود را در راه کسب علم و پیشرفت دانش تلاش کردند و امیدواریم تا انتهای عمر از بهره آن استفاده کنند. بالاخره انتظارها به سر رسید و نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی ایران در سال ۱۳۹۰ در تاریخ ۲۵ خرداد و در ساعت ۱۵ اعلام شد. برای دریافت لیست قبول شدگان و فرم اعتراض به نتیجه المپیاد، روی نام هر یک کلیک کنید.

نکات مهم بخشنامه باشگاه دانش پژوهان جوان به طور خلاصه ارایه میشود:

  • داوطلبانی که خواستار تجدید نظر در نتایج اعلام شده هستند، میتوانند طی سه روز کاری از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ خرداد با تکمیل فرم اعتراض، تقاضای کتبی خود را از طریق نمابرهای شماره ۴۴۴۴۷۳۵۳، ۴۴۴۳۷۵۷۷ و ۴۴۴۵۰۸۰۲ ارسال نمایند. کمیته های علمی باشگاه نیز طی سه روز کاری تقاضاهای رسیده را بررسی کرده و فقط در صورت ایجاد تغییر در نتیجه، موضوع کتباً به ذینفع اطلاع داده خواهد شد.
  • داوطلبان سال دوم دبیرستان در رشته های ادبی، شیمی، فیزیک، نجوم و زیست به طور آزمایشی در المپیاد شرکت کرده اند و اعتراض آنها مورد قبول نیست.
  • پذیرفته شدگان رشته المپیاد کامپیوتر باید در آزمون عملی که در تاریخهای ۳۱ خرداد تا ۲ تیر برگزار میشود شرکت نمایند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.inoi.ir مراجعه کنید.
  • ثبت نام تهرانی ها در چهارشنبه ۱ تیرماه و شهرستانی ها پنجشنبه ۲ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ انجام خواهد شد.
.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد زیست شناسی 1402

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.