از روز دوم دی‌ماه ۱۳۹۱ باشگاه دانش پژوهان جوان طی بخشنامه‌ای نحوه‌ی ثبت نام،‌ هزینه و شرایط شرکت در مرحله‌ی اول المپیادهایباشگاه دانش‌پژوهان جوان - ثبت نام المپیاد علمی امسال را به مدارس سراسر کشور اعلام نموده است. به همین منظور نکات مهم و اجرایی این بخشنامه که در خبر برگزاری المپیادها [دنبالک] نیامده است، در ادامه‌ی همین مطلب قرار گرفته است. با توجه به پایان زمان ثبت نام در روز ۱۶ دی‌ماه سال جاری، از تمام دانش‌پژوهان داوطلب شرکت در المپیادهای علمی دعوت می‌کنیم هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل ثبت نام و تایید مدارس خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام از طریق سامانه‌ی سناد و به صورت اینترنتی انجام می‌شود و در هنگاه ثبت نام همراه داشتن فایل عکس و شماره‌ی کارت بانکی به همراه رمز دوم آن الزامی است.

توضیح بیش‌تر در ادامه‌ی مطلب …

نحوه‌ی ثبت نام در مرحله‌ی اول المپیادهای علمی سال ۱۳۹۱:


۱- مدیران محترم واحدهای آموزشی علاوه بر نصب یک نسخه از بخشنامه در تابلوی اعلانات، فردی از کارکنان مجرب را به عنوان مسوول اجرای بخشنامه تعیین نمایند.
 

۲- ثبت‌نام در آزمون المپیادهای سال جاری به صورت اینترنتی بوده و برای این منظور علاقه‌مندان می‌توانند در زمان مقرر (از ۲ تا ۱۶ دی) با مراجعه به لینک اصلی سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان (سناد) به نشانی www.sanaad.medu.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 

۳- مدیران مدارس می‌توانند از طریق همین پایگاه نسبت به ثبت نام گروهی دانش آموزان اقدام نمایند و از آمار ثبت نام کنندگان واحد آموزشی خود نیز اطلاع یابند.
 

۴- مبلغ ثبت نام برای هر المپیاد ۸۰،۰۰۰ ریال می‌باشد که از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام دریافت و به حساب درآمد اختصاصی وزارت آموزش و پرورش به شماره ۳۱/۱۲۴۵ واریز می‌گردد.
تذکر مهم: داوطلبان گرامی باید هنگام ثبت نام از کارت‌های عضو شبکه شتاب استفاده نموده و رمز دوم پرداخت اینترنتی را همراه داشته باشند و از واریز وجه به صورت مستقیم از طریق بانک خودداری نمایند.

 

۵- زمان ثبت نام از روز شنبه ۲ دی ماه ۱۳۹۱ تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۳۹۱ می‌باشد. ضمناً این زمان قابل تمدید نبوده و به داوطلبان توصیه می‌شود از روزهای نخستین تاریخ مذکور نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
 

۶- داوطلبان جهت ثبت نام ملزم به استفاده از یک قطعه عکس ۴×3 سال جاری که با ریزبینی (رزولوشن) ۲۰۰ DPI اسکن شده باشد (با ساختار jpg) هستند. حجم این فایل نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد. در صورت استفاده از هر گونه تصاویر قدیمی غیر از تصویر داوطلب شرکت کننده ضمن محرومیت، پیگردهای قانونی اعمال و ثبت نام آنان بلااثر خواهد شد. ضمناً عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
 

.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی مرحله دو المپیاد کامپیوتر 1403

۷- مدیران محترم واحدهای آموزشی واحدهای آموزشی موظفند پس از ثبت نام داوطلبان آموزشگاه خود با مراجعه به سامانه مربوطه نسبت به تایید اطلاعات و عکس داوطلب اقدام نمایند.
 

۸- ثبت نام پس از تأیید صحت اطلاعات توسط مدیر واحد آموزشی در سامانه‌ی فوق‌الذکر نهایی خواهد شد.
 

۹- دانش آموزانی که در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تحصیل می‌نمایند جهت ثبت نام می‌بایستی به نشانی http://sanaad.medu.gov.ir  مراجعه نمایند.
 

نحوه‌ی برگزاری آزمون: (قابل توجه برای استان‌ها):


۱- نحوه و زمان دریافت سؤالات، پاسخنامه‌ها و شیوه نامه های اجرایی متعاقباً به اطلاع اداره امتحانات مراکز استان‌ها خواهد رسید.
 

۲- مسئولیت برگزاری دقیق و مطلوب این آزمون‌ها به عهده مدیر کل آموزش و پرورش استان‌ها است.
 

۳- مسئولیت امنیت و توزیع سؤال‌ها و نظارت بر حسن انجام آزمون‌ها به عهده‌ی اداره امتحانات و حراست استان‌ها است و لاک و مهر سؤالات هر یک از رشته‌ها، فقط در حوزه‌ی امتحانی و رأس ساعت مقرر با حضور نمایندگان ادارات و نماینده‌ی حراست آموزش و پرورش باز خواهد شد.
تذکر: لازم است به تناسب آمار داوطلبان در هر منطقه/ناحیه آموزش و پرورش حداقل یک حوزه‌ی برگزاری برای پسران و یک حوزه‌ی برگزاری برای دختران پیش بینی شود. (تبصره: تعداد حوزه های برگزاری در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ با توجه به آمار پسران و دختران داوطلب پیش بینی شود.)

 

ضوابط انتخاب عوامل برگزاری در مناطق و استان‌ها مانند دستورالعمل شماره ۸۴/۷۱۰ تاریخ ۱۲/۱۰/۸۵ می‌باشد و نحوه‌ی پرداخت حق‌الزحمه مطابق دستورالعملی خواهد بود که متعاقباً ارسال خواهد شد. به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه ناهماهنگی احتمالی و همچنین اشتباهات تایپی از تایپ مجدد این بخشنامه و سایر شیوه نامه‌ها (که متعاقباً ارسال خواهد شد) اجتناب شود و تنها تصویر آن‌ها به مناطق و مدارس ارسال شود. از آنجا که همکاری و مساعدت همه جانبه ادارات کل آموزش و پرورش در برگزاری این آزمون‌ها بسیار اساسی است موجب امتنان خواهد بود مدیرکل محترم آموزش و پرورش علاوه بر نظارت بر حسن اجرای امور دستور فرمایند ضمن ابلاغ این بخش نامه به کلیه‌ی دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کار و دانش تحت پوشش نسبت به اطلاع رسانی مناسب و نصب آن در تابلوی اعلانات واحد آموزشی مربوطه تأکید و دانش آموزان را در اسرع وقت از مفاد آن مطلع نمایند.


توضیح اینکه محل استقرار باشگاه دانش‌پژوهان جوان در شهر تهران، بلوار آفریقا (جردن)، کوچه‌ی نیلوفر، پلاک ۸، ساختمان شهید بهشتی، کد پستی۱۹۶۷۷۵۸۴۷۳، تلفن: ۲۲۰۱۰۴۰۴-۰۲۱، دورنگار: ۲۲۰۲۷۸۲۰-۰۲۱ می‌باشد و در هیچ نقطه دیگری از تهران، سایر استان‌ها و شهرستان‌ها شعبه یا نمایندگی ندارد.

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.