کتاب ترمودینامیک و سینتیک از مجموعه نردبان المپیاد شیمی توسط انتشارات گچ منتشر شد. این کتاب به همت خانم آیلین خداخواه و آقایان رضا کریمی و امین یوسفی و به سرپرستی دکتر مرتضی خلینا تولید شده است.

کتاب ترمودینامیک و سینتیک شامل چکیده‌ی سؤالات مهم مباحث ترمودینامیک و سینتیک است که در آزمون‌های معتبر طرح شده‌اند. این آزمون‌های معتبر شامل مراحل ۱ و ۲ المپیاد شیمی ایران، کنکورهای کارشناسی داخل و خارج از کشور رشته‌های ریاضی و تجربی، کنکورهای کارشناسی ارشد و المپیادهای کشورهای معتبر مانند آمریکا، کانادا، استرالیا و آزمون‌های آزمایشی آیریسک است.
معیارهای متعددی برای انتخاب و چینش سؤالات این کتاب در نظر گرفته شده است. اهمیت، پر تکرار بودن و خاص بودن سؤالات بخشی از این معیارها بودند. همچنین سعی شده است تا تنوع سؤالات از نظر علمی، بصری و … در عین حداقل بودن تعداد آن‌ها در نظر گرفته شود، به طوری که دانش‌آموزان بتوانند انواع سؤالات را در قالب کمترین تعداد ممکن و در یک مجموعه در اختیار داشته باشند.
نکته‌ی دیگری که به آن توجه شده، چینش سؤالات با در نظر گرفتن ترتیب مباحث ارائه شده و همچنین سؤالات از آسان به سخت می‌باشد، به نحوی که دانش‌آموزان بتوانند هم گام با کلاس درس و یا مطالعه‌ی شخصی خودشان از کتاب‌های آموزشی یا شیمی عمومی، تمرین‌های مبحث موردنظر را حل کنند. ضمناً نهایت تلاش ما بر آن بود که علاوه بر انتخاب بهترین سؤالات، بهترین و ساده‌ترین پاسخ‌ها را به صورت کاملاً تشریحی و قابل فهم ارائه کنیم.
در نتیجه حل تمرین‌های کتاب ترمودینامیک و سینتیک به دانش‌آموزان المپیادی تأکید و به داوطلبان ممتاز کنکور سراسری پیشنهاد می‌شود. امیدواریم که این کتاب بتواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند.

.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی مرحله دو المپیاد شیمی 1403

کتاب ترمودینامیک و سینتیک از مجموعه نردبان المپیاد شیمی

image پشت جلد
image روی جلد

بخشی از کتاب ترمودینامیک و سینتیک را دانلود کنید و با محتوای آن آشنا شوید.

اگر این کتاب را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم از لینک‌های زیر نسخه‌ی چاپی یا فایل قانونی آن را تهیه کنید. خرید نسخه‌های قانونی، گروه تهیه‌کننده را دلگرم به آماده‌سازی کتاب‌های بهتر می‌کند.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.