مجموعه کتاب‌های زیست کمپبل، مهم‌ترین منابع آموزشی برای المپیاد زیست می‌باشند. این مجموعه کتاب‌ها، شامل ۷ جلد است که هر کدام به صورت جداگانه در مورد مباحث زیست‌شناسی مختلف توضیح داده شده است. این کتاب‌ها، به طور کامل و جامع به مباحث زیست‌شناسی پرداخته و با توجه به سطح پیشرفت شما، از ساده‌ترین مفاهیم تا پیچیده‌ترین مسائل را پوشش می‌دهند.

اهمیت یادگیری دقیق این کتاب‌ها، برای موفقیت در المپیاد زیست بسیار بالاست. زیرا در المپیاد زیست، سوالات بسیار پیچیده و دشوار هستند و برای حل آن‌ها، نیاز به دانش عمیق و دقیق درباره مباحث زیست‌شناسی دارید. با خواندن کتاب‌های زیست کمپبل، شما به صورت کامل با مباحث زیست‌شناسی آشنا می‌شوید و می‌توانید با دقت بیشتری به سوالات پیچیده المپیاد زیست پاسخ دهید و در نتیجه، امتیاز بالاتری کسب کنید.

در دوره جامع آمادگی المپیاد زیست آیریسک، کتاب‌های کمپبل به صورت کامل آموزش داده می‌شوند. همچنین با برگزاری جلسات رفع اشکال و حل تمرین، ارائه تکالیف کلاسی و برگزاری آزمون‌های منظم در کنار مشاوره و پشتیبانی شخصی همه مطالب به صورت دقیق در خاطر ماندگار می‌شوند.

دانش آموزان پایه دهم و یازدهم که امسال قرار است به صورت جدی در المپیاد زیست شناسی شرکت کنند و هدف آنها گرفتن مدال می‌باشد، می‌بایست در تابستان ۱۴۰۲ به صورت فشرده کتاب‌های کمپل را یاد بگیرند و در کنار آن با حل تمرین و حل مسائل نمونه مرحله اول دانش خود را تکمیل کنند تا بتوانند از پاییز در کارگاه‌های تخصصی آمادگی مرحله دو شرکت نمایند.

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

فروشگاه کتاب آیریسک بزرگترین مرجع فروش کتاب‌های المپیادی ایران است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه منابع مورد نیاز برای مطالعه و تمرین المپیاد زیست را بیابید و در صورت تمایل پس از ثبت‌نام در سایت فروشگاه کتاب آیریسک، سفارش و پرداخت وجه، آن را به صورت پستی تحویل بگیرید.

.:. بیشتر بخوان .:.
کلاس المپیاد علوم زمین مرحله اول 1402

برای شرکت در این دوره به هیچ نرم‌افزار و تجهیزاتی نیاز ندارید، اما پیشنهاد می‌کنیم با کامپیوتر یا تبلت با صفحه بزرگ در این کلاس‌ها شرکت کنید، همچنین پیش از هر جلسه، تمرینات کلاس را به طور کامل انجام دهید.

دوره جامع فشرده آموزش کمپبل

اطلاعات تکمیلی

  • خدمات دوره:مصاحبه اختصاصی + دوره کامل کتاب‌های کمپبل(۲۰۲۰) و کتاب نردبان جامع المپیاد زیست + ۷۰ جلسه کلاس آموزشی و حل تمرین + آزمون‌های آنلاین + مشاوره اختصاصی
  • هزینه‌ی دوره:هفت میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان
  • ظرفیت کلاس:حداکثر ۴۰ نفر
  • مهلت ثبت‌نام:تکمیل ظرفیت یا ۳ روز قبل از شروع دوره
  • روش ثبت‌نام:به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری

روش‌های ثبت‌نام در این دوره

۲- ثبت‌نام آنلاین:

[tikpay]

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.