notification10

تیم المپیاد نجوم ایران برای مسابقات جهانی سال ۱۴۰۲ (۲۰۲۳ میلادی) اعلام شد. پس از تلاش فراوان دانش‌پژوهان سراسر کشور و پایان یافتن مسابقه‌ای کشوری که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده بود، اعضای منتخب تیم ایران از ۱۹ تا ۲۹ تیرامسال در شهر کراکوف لهستان وارد آخرین مرحله از مسابقه‌ی بزرگ می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرجع برگزاری مراجعه نمایید.

اعضای تیم المپیاد نجوم و اخترفیزیک ۲۰۲۳

آیریسک برای تمام شرکت کنندگان ایرانی حاضر در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت فراوان دارد و امیدواریم این تیم با بهترین نتیجه‌ی ممکن به ایران بازگردد. در صورتی که اعضای تیم یا همراهان آن‌ها تمایل دارند گزارشی کامل در آیریسک منتشر شود،‌ عکس‌ها، نتایج، تحلیل سؤالات و … را به ایمیل info@irysc.com ارسال نمایند.

تیم ملی المپیاد نجوم و اختر فیزیک ایران در شانزدهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک IOAA که در شهر کراکوف لهستان برگزار شد با کسب سه مدال طلا؛ مهدی استادمحمدی،امیرمهدی اسماعیلی طاهری ،آروین رسول زاده و دو مدال نقره؛ سارینافرزادنسب، امیرحسین موسوی فرد بعد از انگلستان و هند رتبه سوم جهان را کسب کرد. این مسابقات در سه مرحله تئوری، رصد و تحلیل داده‌های نجومی به مدت ۱۰ روز و با حضور ۵۲ کشور از سرتاسر جهان برگزار شد.

دانش‌آموزان ایرانی در پانزدهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک (IOAA ۲۰۲۲) که در شهر کوتایسی گرجستان برگزار شد، با کسب ۹ مدال طلا و یک مدال نقره، مقام اول جهان را کسب کرده بودند. در این دوره از مسابقات، تیم‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، هند، برزیل و تایلند بعد از تیم ایران قرار گرفتند.

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد تفکر و کارآفرینی 1402

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.