اطلاعات تکمیلی

  • خدمات دوره کامل:مصاحبه اختصاصی + ۴۰ جلسه کلاس آموزشی + ۲ آزمون‌های آنلاین شبیه‌ساز مرحله اول
  • تاریخ برگزاری:از ۱۴ آبان تا ۷ دی
  • هزینه‌ی بسته کامل (بیوشیمی، ژنتیک، فیزیولوژی) با تخفیف:سه میلیون و هشتصد هزار تومان
  • هزینه‌ی کارگاه ژنتیک (۱۲ جلسه):یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان
  • هزینه‌ی کارگاه بیوشیمی (۱۲ جلسه):یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان
  • هزینه‌ی کارگاه فیزیولوژی (۱۶ جلسه):یک میلیون و هشتصد هزار تومان
  • ظرفیت کلاس:حداکثر ۴۰ نفر
  • مهلت ثبت‌نام:تکمیل ظرفیت یا ۳ روز قبل از شروع دوره
  • روش ثبت‌نام:به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری

تقویم کلاسی مبحث ژنتیک

تقویم کلاسی مبحث بیوشیمی

تقویم کلاسی مبحث فیزیولوژی

روش‌های ثبت‌نام در این دوره

مدرسین دوره

همایون زین‌الدینی

💎 افتخارات:

🥈 مدال نقره المپیاد زیست سال ۱۳۹۲

🔸 فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی

💎 سوابق آموزشی:

🔹 تالیف کتاب المپیادهای زیست شناسی در ایران (مرحله اول) – انتشارات خوشخوان
🔹 سابقه تدریس در مدارس مختلف تهران، کرج، یزد، مازندران، همدان، سمنان، …
🔹 برگزاری آزمون های آمادگی المپیاد زیست و طرح سوال برای موسسات مختلف

پیام فتاحی

💎افتخارات:

🥉مدال برنز کشوری المپیاد زیست شناسی سال ۱۳۹۵

🔸پذیرفته شده مرحله دوم المپیاد سلول بنیادی

🔹دانشجو پزشکی شهید بهشتی

💎سوابق آموزشی:

🔸سابقه تدریس در مدارس فرزانگان (۳,۴,۵,۶,۷) حلی(۲,۳,۴,۵,۶,۷,۸,۱۰) انرژی اتمی(دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم) و سمپاد شهرستان‌های ساری و تبریز و یزد

علیرضا تقوی

توضیحات تکمیلی

المپیاد زیست یک رقابت بین‌المللی است که برای دانش‌آموزان دبیرستانی در حوزه زیست شناسی برگزار می‌شود. در این رقابت، دانش‌آموزان با مباحث مختلف زیست شناسی آشنا می‌شوند و توانایی حل مسائل و پاسخ به سوالات مرتبط با این حوزه را به چالش می‌کشند. المپیاد زیست به عنوان یک فرصت برای تقویت دانش، مهارت‌ها و علاقه دانش‌آموزان به زیست شناسی شناخته شده است.

در المپیاد زیست، مباحث مختلف و متنوعی مورد آزمون قرار می‌گیرند. از این رو، برای آمادگی مناسب در المپیاد زیست، نیاز به یادگیری دقیق و کامل این مباحث دارید.

با توجه به این نکته، حضور در دوره‌های آمادگی المپیاد زیست آیریسک در کنار آزمون و کارگاه‌های رفع اشکال، به طور کامل و جامع نیاز شما از ساده‌ترین مفاهیم تا پیچیده‌ترین مسائل را پوشش می‌دهند.

اهمیت شرکت جدی و پیوسته در کلاس‌ها، برای موفقیت در المپیاد زیست بسیار بالاست. زیرا در المپیاد زیست، سوالات بسیار پیچیده و دشوار هستند و برای حل آن‌ها، نیاز به دانش عمیق و دقیق درباره مباحث زیستی دارید. با تلاش فراوان و بهره‌مندی از مدرسی مجرب، شما به صورت کامل با مباحث پایه و تخصصی آشنا می‌شوید و می‌توانید به راحتی به سوالات پیچیده المپیاد زیست پاسخ دهید و در نتیجه، امتیاز بالاتری کسب کنید.

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد سواد رسانه 1402

کلاس‌ المپیاد زیست آیریسک در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در تمام طول سال برگزار می‌شود و شما با توجه به میزان تلاش و آمادگی‌تان در دوره مناسب قرار خواهید گرفت. آزمون‌های متعدد و منظم و گروه اختصاصی کلاسی با حضور مدرسین مدال‌آور نیاز شما برای حل نمونه سوال و رفع اشکالات احتمالی را برطرف خواهد کرد. آغاز دوره تخصصی پاییز ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۴ آبان خواهد بود.

مبحث بیوشیمی در المپیاد زیست شامل مطالب مربوط به شیمی زیستی، مولکول‌های بیوشیمیایی، فرآیندهای متابولیک، پروتئین‌ها و انواع آن‌ها، مکانیسم‌های ترجمه و ترانسکریپشن و ساختار DNA و RNA است.

مبحث فیزیولوژی در المپیاد زیست شامل مطالب مربوط به عملکرد اعضای بدن، سامانه عصبی، سامانه اندوکرین، سامانه گوارش، سامانه تنفسی، سامانه قلب و عروق و سامانه ادراری است.

مبحث ژنتیک در المپیاد زیست شامل مطالب مربوط به ارث، تغییرات ژنتیکی، تکامل، ژنتیک مولکولی، روش‌های تحقیقات ژنتیکی و کاربردهای آن‌ها در پژوهش‌های بیولوژیک است.

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

فروشگاه کتاب آیریسک بزرگترین مرجع فروش کتاب‌های المپیادی ایران است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه منابع مورد نیاز برای مطالعه و تمرین المپیاد ریاضی را بیابید و در صورت تمایل پس از ثبت‌نام در سایت فروشگاه کتاب آیریسک، سفارش و پرداخت وجه، آن را به صورت پستی تحویل بگیرید.

برای شرکت در این دوره به هیچ نرم‌افزار و تجهیزاتی نیاز ندارید، اما پیشنهاد می‌کنیم با کامپیوتر یا تبلت با صفحه بزرگ در این کلاس‌ها شرکت کنید، همچنین پیش از هر جلسه، تمرینات کلاس را به طور کامل انجام دهید.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.