سایت1

دکتر مرتضی خلینا و بهزاد تقوی مطلق، مؤسس و مدیر اجرایی مجموعه المپیادی آیریسک، روز پنجشنبه ۱۹ مرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در فود کورت مرکز خرید ارگ به علاقه‌مندان المپیادهای علمی، جهت کمک به انتخاب رشته، راهنمایی در مسیر موفقیت تا گرفتن مدال، مدرسه و مهارت‌آموزی مشاوره المپیاد حضوری می‌دهند.

اولین بخش از موضوعات این دیدار، انتخاب رشته است. دکتر خلینا و آقای تقوی مطلق با توجه به تخصص و تجربیات خود، به شرکت کنندگان در دیدار راهنمایی می‌دهند تا رشته‌ی مناسب برای توانمندی‌ها و علاقه‌های خود انتخاب کنند. آن‌ها به ارائه‌ی اطلاعات درباره‌ی رشته‌های مختلف، موضوعات مطالعاتی و زمینه‌ی کاری مرتبط با هر رشته می‌پردازند تا به علاقه‌مندان کمک کنند تا انتخاب صحیحی را انجام دهند.

دومین موضوع، مسیر موفقیت تا گرفتن مدال است. در این بخش، دکتر خلینا و بهزاد تقوی مطلق با بیان تجربیات خود و نکات کلیدی، به علاقه‌مندان در آیریسک مشاوره می‌دهند. آن‌ها راهکارها و راهنمایی‌های مفصلی را ارائه می‌دهند تا به علاقه‌مندان کمک کنند در المپیادهای علمی موفق باشند و مدال‌هایی را بدست آورند.

موضوع بعدی، مشاوره درسی است. در این بخش، با توجه به نیازهای هر شرکت‌کننده، راهکارها و راهنمایی‌های مشخصی در قالب مشاوره‌ی درسی ارائه می‌شود. مشاوران با تحلیل قوت‌ها و ضعف‌های هر فرد و مشاوره درباره‌ی برنامه‌ریزی و روش‌های مطالعه، به علاقه‌مندان کمک می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را در المپیادهای علمی داشته باشند.

و در نهایت، آخرین موضوع این دیدار مهارت‌آموزی است. در این بخش با ارائه‌ی آموزش‌های عملی و تکنیک‌های لازم، به علاقه‌مندان کمک می‌شود تا مهارت‌های لازم برای موضوعاتی مانند حل مسئله، روش‌های استدلال، روش‌های آزمایشی و غیره را مرور کنند.

برای مشاهده عکس‌های برنامه مشاوره المپیادی سانا روی لینک زیر کلیک کنید.

.:. بیشتر بخوان .:.
مشاوره المپیاد با آیریسک ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

برای هماهنگی و حضور در برنامه‌های المپیادی آیریسک می‌تواید با شماره‌های روابط عمومی آیریسک تماس بگیرید:

۰۹۹۲۰۱۱۹۷۵۰

۰۹۹۲۰۱۱۹۷۵۱

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.