دومین مرحله از المپیادهای آزمایشی آیریسک در رشته‌های ادبی، ریاضی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک،دومین المپیاد آزمایشی آیریسک در سال 1392 کامپیوتر و نجوم در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ۱۳۹۲ به صورت حضوری (در ده‌ها دبیرستان و نمایندگی آیریسک) و مجازی (کلیه‌ی داوطلبین کشور) برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان حضوری این آزمون که پیش از این ثبت نام خود را انجام داده‌اند، در این روزها در محل برگزاری آزمون، رقابت خواهند کرد. همچنین برای دانش‌پژوهان سراسر کشور این امکان وجود دارد تا در همین روزها، از طریق نرم‌افزار ویژه در آزمون مجازی آیریسک شرکت کنند و حاصل تلاش خود را به همراه دیگر شرکت‌کنندگان مجازی و حضوری در یک کارنامه مشاهده نمایند.

سعی تیم فنی آیریسک بر آن بوده است تا نرم‌افزار برگزاری آزمون مجازی به سهولت و کارایی فراوان در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد، اما برای کاهش مشکلات احتمالی، حتما به نکات زیر توجه کنید:

  1. همین الان! صفحه‌ی راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون مجازی را از پایگاه آزمون آیریسک [اینجا] مشاهده نمایید.
  2. نرم‌افزار آزمون را با توجه به نسخه‌ی ویندوز خود دانلود و نصب نمایید. اگر ویندوزی قدیمی دارید، نسخه‌ی دات‌نت فریم‌ورک ارایه شده در صفحه‌ی دانلود نرم‌افزار را نیز نصب نمایید.
  3. شماره‌ی ملی، کد کاربری، تلفن همراه و ایمیل شما پل‌های ارتباطی آیریسک و داوطلبین هستند. در هنگام ثبت نام در وارد کردن اطلاعات دقت کنید.
  4. حتما پیش از آغاز زمان آزمون، اعتبار خود را شارژ نمایید. تجربه نشان داده است در طول آزمون درگاه بانکی به شدت شلوغ خواهد شد و ممکن است خطاهایی از سوی بانک رخ دهد.

در صورتی که هر سوالی دارید، از طریق بخش تماس با آیریسک مطرح نمایید تا دوستان شما در آیریسک پاسخگو باشند.

.:. بیشتر بخوان .:.
شبیه‌ساز مرحله دو المپیاد ادبی فروردین 1403

 

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.