بسیاری از مدارس تهران سعی کرده اند با ارایه آمار قبولیهای خود در مرحله اول و دوم المپیادهای علمی، دانش آموزان مستعدتری را جذب نمایند. گاهی نیز دیده شده که به کمک آمارهای غیرواقعی، منافع مالی بسیاری را کسب نموده اند.
از آنجا که اولیای گرامی دانش آموزان هدفی جز پیشرفت علمی و شکوفایی استعدادهای فرزند خود را ندارند، مجبور شده اند هزینه های گزافی را بابت ثبت نام فرزندشان در مدارس مختلف پرداخت نمایند. به این هزینه ها، کلاسهای فوق برنامه تضمینی، حضور در دوره های المپیاد و … را نیز اضافه کنید.

ادامه دارد…

گروه مدیریت سایت المپیادهای علمی ایران تصمیم گرفته است تا از امسال، آمار قبولی مدارس مختلف را که به کمک اطلاعات میدانی و پرسش از مسوولین مدارس گردآوری شده است، خدمت شما ارایه نماید. در صورتی که هر یک از مدارس اعلام شده در فایل ضمیمه، اعتراضی نسبت به نتایج اعلام شده دارند، میتوانند تعداد قبولی ها به همراه مشخصات آنها را اعلام نمایند تا در صورتی که اشتباهی صورت گرفته است تصحیح گردد.

در فایل ضمیمه، اطلاعات رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، نجوم و کامپیوتر وجود دارد و فقط مدارسی نوشته شده اند که حداقل یک نفر از دانش آموزان آنها در مرحله دوم المپیادهای مذکور موفق شده باشد.

 

.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی مرحله دو المپیاد کامپیوتر 1403

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.