به لطف حضرت حق، امسال نیز آیریسک آمادگی خود را اعلام می‌دارد تا پذیرای هزاران دانش‌پژوه مشتاق سراسر کشور در المپیادهای آزمایشی باشد.المپیادهای آزمایشی آیریسک در سال 1392 اتاق فکر آیریسک از نوروز ۱۳۹۲ بر روند برگزار المپیادها در سراسر کشور نظارت داشته و مواردی که باید در المپیادهای آزمایشی امسال رعایت شوند جمع‌آوری کرده است. گروه فنی، نرم‌افزار برگزاری آزمون را بهبود بخشیده‌اند تا دانش‌آموزان در هر کجای ایران لذت فراوان شرکت در یک آزمون مجازی را درک کنند. تیم طراحی سوالات عزم خود را جزم کرده که تک‌تک سلول‌های المپیادی مغز دانش‌آموزان را به ورزش وا دارد. حتی تایپیست‌های مجموعه با دقت فراوان به آرایش و پیرایش مجموعه‌ی سوالات و دفترچه‌های! امسال مشغولند تا همچون گذشته شاهد آزمون‌هایی با کمترین نقص باشیم. اگر جمله‌ی بالا را دوباره بخوانید متوجه موضوع بعد خواهید شد. امسال علاوه بر آزمون‌های مجازی، المپیادهای آزمایشی به صورت حضوری در مدارس متقاضی و نمایندگی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. قابل توجه اینکه پاسخ‌های همه‌ی شرکت‌کنندگان (حضوری و مجازی) با یکدیگر جمع شده و کارنامه‌ی مفصلی برای ایشان آماده خواهد شد. خلاصه آنکه هنوز هم مطمئن هستیم دانش‌پژوهان ارزشی بیشتر از کارهای سرهم بندی شده و یک شبه دارند و برای تقویت ذهن خلاق و به چالش کشیدن ایشان، برنامه‌های بلندمدت نیاز است. خوشحالیم که این موضوع از طرف دانش‌آموزان و خانواده‌ی ایشان نیز مورد توجه بوده است.

اگر تمایل دارید از برنامه‌های آزمون‌های امسال به صورت جزیی‌تر اطلاع یابید،‌ به ادامه‌ی مطلب بروید.

نکات المپیادهای آزمایشی سال ۱۳۹۲ را به صورت خلاصه در زیر مشاهده می‌کنید:

  1. امسال سه مرحله المپیاد آزمایشی توسط آیریسک برگزار می‌شود که تاریخ دقیق آن‌ها را در اینجا خواهید دید.
  2. هر سه مرحله آزمون در یک بازه‌ی دو روزه به صورت مجازی (نرم‌افزار برگزاری آزمون) و حضوری (دفترچه‌های آزمون و پاسخبرگ) برگزار می‌شود.
  3. دانش‌پژوهانی که از سوی مدرسه حمایت نمی‌شوند یا قصد دارند به صورت انفرادی در آزمون‌ها شرکت کنند، برای راهنمایی اینجا را بخوانند. برای شرکت در آزمون مجازی، یک دستگاه کامپیوتر روشن و یک خط اتصال به اینترنت کافی است.
  4. مدارسی که قصد دارند دانش‌آموزان را به صورت گروهی بیازمایند، اینجا را بخوانند.
  5. اگر هنوز سوالی دارید که به آنها پاسخ داده نشده است، از طریق بخش المپیادهای آزمایشی در این صفحه،‌ آن را مطرح کنید و حتما مشخصات تماس (ایمیل و تلفن) خود را قرار دهید تا با شما تماس گرفته شود.
.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد ادبی 1402

 

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.