دوره نوروزی امسال آیریسک از ۶ تا ۱۱ فروردین برگزار میشه و هر آدم عاقلی می‌دونه یک دوره طولانی با کلاس‌های صبح تا عصر، تفریح و المپیاد نوروز 95چقدر خسته‌کننده است و بازدهی رو پایین میاره. برای همین دو تا ایستگاه مقوی برای بچه‌ها در نظر گرفتیم که یکی برای شادابی فکری و  یکی برای نشاط بدنی، خیلی عالی میشه.

  • از هر کی بپرسید المپیاد آزمایشی، میگه فقط آیریسک! الان ۸ ساله که بزرگ‌ترین و منظم‌ترین المپیادهای آزمایشی کل کشور رو برگزار می‌کنیم و در هر دوره نوروزی یک آزمون شبیه‌ساز مرحله دومی هم داشتیم که خیلی به بچه‌ها کمک کرده. (مثلا می‌تونید از بچه‌های فیزیک ۹۲ بپرسید چند سوال نوروزی آیریسک عینا توی مرحله دوم؟!) امسال هم روز چهارم دوره رو برای المپیاد آزمایشی گذاشتیم تا همه بچه‌های کشور بتونن یک بار ذهن خودشون رو محک بزنن.
  • همه بچه‌ها بعد از آزمون روز چهارمشون میرن پینت بال تا از دست هر چی خسته شدن، به جاش شلیک کنند، غصه‌ها رو بریزن توی خشاب و بسم‌الله! سرحال و آماده برگردن برای دو روز فینال دوره.
  • جون به جون نجومی‌ها بکنی، باز هم چشمشون دنبال آسمونه، برای همین فکر جدا براشون کردیم و یک برنامه رصدی عالی در هوای تمیز عید براشون در نظر گرفتیم که هم کیف کنند و هم برای رصد دوره‌ی باشگاه آماده بشن. شب سوم دوره میرن و صبح میان و استراحت می‌کنن.

خبرهای خوب دوره آیریسک هنوز توی راهه ، امسال هم بهترین نتیجه تمام ایران رو با هم به دست میاریم …

.:. بیشتر بخوان .:.
کلاس‌های سطح 2 المپیاد ریاضی آیریسک زمستان 1402 و بهار 1403

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.