در سایه برنامه ریزی بلند مدت، رسیدن به موفقیت آسان تر خواهد بود و یکی از ابزارهای برنامه ریزی، تحلیل آماری و نگاه به نتایج تحلیل نتایج المپیادهای علمی سال 1391گذشته است تا مسیر آینده روشن شود. مشاهده نتایج سالهای اخیر در المپیادهای علمی نشان میدهد که مدارسی که با هدف گذاری مناسب و برنامه ریزی بلند مدت پیش رفته اند، نتایج قابل توجهی به دست آورده اند. اگرچه نقش امکانات را در کسب نتیجه نمیتوان انکار کرد، اما حتی در شهرستانهای کوچک نیز، دبیرستانهایی وجود دارند که با آگاهی از مسیر، هم اکنون در جایگاه مناسبی قرار گرفته اند. بنابراین رتبه بندی دبیرستانها براساس تعداد قبولی مرحله دوم، یکی از شاخصهای ارزیابی موفقیت مسوولین آموزشی در رسیدن به اهداف خود میباشد.

همچون سال گذشته که رتبه بندی مدارس [دنبالک] و تحلیل آماری [دنبالک] پذیرفته شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی توسط آیریسک ارایه گردید، در ادامه مطلب میتوانید تحلیل آماری نتایج و رتبه بندی مدارس کل کشور را بر اساس تعداد قبولی در المپیادهای علمی مرحله دوم مشاهده نمایید.

پی نوشت: فایل پیوست در ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه ۳۱ خرداد اصلاح شد. در صورتی که اشتباهی وجود دارد، از طریق بخش تماس با آیریسک اطلاع دهید تا بررسی و اصلاح شود.

 

دریافت فایل تحلیل نتایج مرحله دوم و رتبه بندی مدارس بر اساس تعداد قبولی در مرحله دوم المپیادهای علمی سال ۱۳۹۱

 

 

 

 

.:. بیشتر بخوان .:.
اخبار المپیاد شیمی جهانی 2024 با آیریسک

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.