با  آرزوی موفقیت برای کلیه‌ی متقاضیان در گزینش کنکور دانشگاه‌های سراسری و آزاد اسلامیانتخاب رشته توسط آیریسک، امیدواریم که داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، انتخابی آگاهانه و صحیح انجام دهند و در آینده بتوانند در مسیر شکوفایی و موفقیت در دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور گام بردارند. گروه مشاورین کنکور آیریسک در نظر دارد با شیوه‌ای جذاب هدایت داوطلب را در مسیر انتخاب رشته‌ی صحیح  قرار دهد. بدین منظور از مشاورین پرسابقه‌ و آشنا به کنکور دبیرستان‌های تهران دعوت شده است تا علاوه بر جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز دانش‌پژوهانی که در گذشته المپیادی بوده‌اند، نگاهی شفاف نیز به دانش‌آموزان غیرالمپیادی داشته باشند و هر دو گروه را یاری نمایند.

فرایند مشاوره و انتخاب رشته‌ی آیریسک به صورت حضوری و از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ مرداد انجام خواهد شد که جزییات آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده خواهید نمود. با توجه به محدودیت زمان، اولویت با دانش‌آموزانی است که پیش‌ثبت نام خود را زودتر انجام داده باشند، برای خرید اعتبار پیش ثبت‌نام (بلیط مشاوره آیریسک) به اینجا مراجعه نمایید.
 

عوامل تأثیرگذار بر انتخاب رشته‌ی تحصیلی داوطلبان شامل عوامل بیرونی و عوامل درونی است. که می‌توان آن‌ها را به صورت زیر در نظر گرفت:

مهم‌ترین عوامل بیرونی: خانواده، محیط آموزشی، افراد تأثیرگذار در زندگی فرد و گروه همسالان و رسانه‌ها
مهم‌ترین عوامل درونی: علاقه ، ارزش‌ها، اعتقادات، توانایی‌ها، مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی، اهداف و تجربیات و مهم‌تر از آن آگاهی لازم از قوانین پذیرش دانشگاه‌های کشور و چگونگی تکمیل ظرفیت‌ها است.


گروه مشاورین آیریسک با توجه به اهمیت این دوره خود را متعهد می‌داند با ایجاد شرایط مناسب داوطلبان را در ادامه مسیر تحصیلشان راهنمایی نماید و با به‌کارگیری همه‌ی توان خود مسیر را برای انتخاب رشته آگاهانه و هوشمندانه داوطلب هموار نماید. اهداف گروه مشاورین کنکور آیریسک:

  1. آشنایی کامل داوطلب با قوانین مندرج در دفترچه منتشر شده توسط سازمان سنجش کشور و پاسخگویی به سؤالات داوطلبان محترم
  2. بالا بردن آگاهی داوطلب از نحوه‌ی گزینش سازمان سنجش  اعم از گزینش بومی و اهمیت آن در انتخاب رشته‌ی فرد (آشنایی با رشته‌های کشوری و استانی و قطبی و ناحیه‌ای)
  3. آشنایی با رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه ( اعم از متمرکز و نیمه‌متمرکز ) و دوره‌های شبانه و مؤسسات غیرانتفاعی و پیام نور
  4. بالا بردن آگاهی داوطلب در نحوه‌ی پر کردن فرم انتخاب رشته
  5. بالا بردن اطلاعات داوطلب از رشته‌های دانشگاهی و شرایط دانشگاه‌های کشور و ظرفیت پذیرش آنها و امکانات دانشگاه‌ها  از قبیل خوابگاه و امکانت رفاهی دانشگاه در سراسر کشور
  6. مقایسه رتبه داوطلب و شرایط قبولی وی با قبولی های سال های گذشته با استفاده از نرم‌افزار
  7. توجه به ضرایب دروس به تفکیک زیرگروه‌ها ۱ و ۲ و۳
  8. توجه  لازم به  ویژگی های شخصیتی و علاقه‌مندی داوطلب (عوامل بیرونی و درونی) و هدایت او در انتخاب رشته‌ی صحیح
  9. ارائه فرم پیشنهادی برای انتخاب رشته داوطلب با توجه به رتبه اخذ شده‌ی فرد و معرفی کد رشته محل
.:. بیشتر بخوان .:.
دوره آشنایی با پرینتر سه بعدی فروردین 1403

کل هزینه‌ی شرکت در یک جلسه‌ی مشاوره‌ی انتخاب رشته (۸۰ دقیقه) مبلغ ۶۰ هزار تومان است که ۲۰ هزار تومان آن به صورت پیش‌پرداخت (جهت رزرو زمان) و مابقی قبل از آغاز جلسه دریافت خواهد شد. عدم دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافی برای تکمیل فرم، نرم‌افزار و … توسط آیریسک تضمین شده است.

 

بخش تماس با آیریسک،‌ آمادگی دارد پرسش‌های شما را به صورت شبانه‌روزی پاسخ گوید. همچنین جهت آشنایی بیشتر با این برنامه، ارایه‌ی پیشنهاد و مطالعه‌ی پیشنهادات دیگران به اینجا مراجعه نمایید.

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.