nardeban iryscدر راستای ایجاد عدالت و برقراری توازن آموزشی در فرآیند گسترش المپیاد در سطح کشور و در ادامه‌ی برگزاری همایش‌های نردبان المپیاد به‌منظور آشنایی مدیران آموزشی و دانش‌آموزان سراسر کشور با فرهنگ المپیادی، همایش نردبان المپیاد آیریسک با همکاری دبیرستان فرزانگان ناحیه ۲ سنندج در استان کردستان و در روز یک‌شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این همایش که حضور کلیه‌ی دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم استان کردستان در آن آزاد (رایگان) است، آشنایی با روند مطالعاتی المپیاد، برنامه‌ریزی مناسب، ایجاد انگیزه و آشنایی با برترین و به‌روزترین روش‌های تدریس رشته‌های گوناگون المپیادهای علمی است.

این همایش به میزبانی دبیرستان فرزانگان در روز یکشنبه ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به آشنایی با المپیاد و ساز و کارهای پیش‌رو در این استان، برگزار خواهد شد.

توضیحات تکمیلی و برنامه‌های حاشیه‌ای همایش نردبان سنندج ۹۳ در ادامه‌ی خبر

در حاشیه‌ی این همایش برنامه‌های مجزا و ویژه‌ای برای دانش‌آموزان و اولیای محترم دبیرستان فرزانگان تدارک دیده شده است که مطابق جدول زمانی ذیل اجرا می‌شود:

زمان برگزاری مخاطبین
۸ الی ۱۱ دانش‌آموزان فرزانگان
۱۱ الی ۱۳ اولیای دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان
۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ دانش‌آموزان مدارس متفرقه

kordistan

محل برگزاری همایش نردبان المپیاد سنندج: کردستان، سنندج، میدان گاز، ابتدای شهرک ۵ آذر، دبیرستان فرزانگان ناحیه ۲

 

نگاهی گذرا به وضعیت موجود:

تعداد کل قبولی‌های مرحله اول استان کردستان در سال تحصیلی گذشته (۹۳-۹۲) و در مجموع رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، زیست، نجوم و ادبی ۸۵ نفر بوده است. این تعداد در رتبه‌بندی کشوری و در میان استان‌ها سهمی در حدود ۱ درصد از کل تعداد پذیرفته‌شدگان را به خود اختصاص می‌دهد. با توجه به برآوردهای موجود این عدد تناسب قابل قبولی با ظرفیت‌های موجود در استان کردستان در مقایسه با استان‌های دیگر ندارد. آیریسک امیدوار است با آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌ها و مسئولین آموزشی استان، شاهد رشد قابل قبولی در موفقیت‌های موجود در استان باشیم

.:. بیشتر بخوان .:.
نتایج مرحله اول المپیادهای علمی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.