با سلام و آرزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز، سایت المپیادهای علمی ایران در راستای هدف آموزشی خود و برایالمپیاد آزمایشی شیمی - دوره تابستانه برداشتن مانع کمبود امکانات و منابع و برقراری فرصتهای یکسان آموزشی، آزمون پیشنهادی برای میان ترم دوره تابستانه المپیاد شیمی را آماده نموده است. این آزمون در ادامه راهی است که با تعداد فراوانی از دانش پژوهان آغاز کرده ایم، ایشان پله پله در آزمونهای آزمایشی مرحله اول شرکت نموده اند، در فروردین ماه با المپیاد آزمایشی مرحله دوم خود را محک زده اند و اکنون برای کسب خوشرنگ ترین مدالها در حال رقابت هستند. البته دریافت این آزمون برای کلیه دانش پژوهان عزیز رایگان است.
سعی بر این بوده که این آزمون مانند آزمون‌های استاندارد دوره تابستانه المپیاد کشوری شیمی برگزار شود و در آن به تمام مباحث موجود اشاره شود. بدیهی است که طراحی چنین آزمونی در این سطح، کاری بسیار دقیق و دشوار خواهد بود و امیدواریم باعث افزایش دانش و رضایت نخبگان شیمی کشور گردد.

برای دانلود فایل آزمون آزمایشی میان ترم دوره تابستانه المپیاد شیمی، اینجا کلیک کنید، همچنین برای بررسی پاسخ سوالات و مفاهیم علمی این آزمون اینجا مراجعه نمایید.

.:. بیشتر بخوان .:.
همایش کوله‌بار المپیاد 1402 را می‌بندیم

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.