اولین مرحله از المپیادهای آزمایشی سال جاری آیریسک در روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان به صورت حضوری آزمون المپیاد آیریسکدر بیش از ۵۰ دبیرستان و نمایندگی آیریسک در سراسر ایران برگزار شد. همچنین بیش از ۵۵۰ دانش‌آموز نیز به صورت مجازی و از طریق نرم‌افزار آیریسک در این آزمون شرکت کردند که هم‌اکنون می‌توانند کارنامه‌ی خود را از اینجا مشاهده نمایند. همچنین کارنامه‌ی تفصیلی و راهنمای مشاور شرکت‌کنندگان حضوری به آدرس حوزه‌ی ایشان ارسال شده است که بتوانند تحلیل مناسبی از وضعیت آموخته‌های خود در بین شرکت‌کنندگان به دست آورند.

دومین مرحله از این آزمون‌ها نیز در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر برگزار خواهد شد و امکان ثبت نام جدید برای مدارسی که متقاضی شرکت در آزمون هستند فراهم می‌باشد. بدین منظور کافی است مسوولین آموزشی مدارس، راهنمای ثبت نام حضوری را از اینجا مطالعه کرده و مراحل ثبت نام را تا ۱۰ آذر ۱۵ آذر به پایان برسانند. لازم به ذکر است که آزمون حضوری در مدارسی برگزار می‌شود که حداقل ۶ شرکت‌کننده در آزمون داشته باشند.

پی‌نوشت: دانش‌آموزانی که دبیرستان ایشان در آزمون شرکت نکرده است، می‌توانند به ادامه‌ی مطلب مراجعه کرده و به صورت انفرادی در آزمون حضوری(فقط تهران) و مجازی (سراسر ایران) ثبت نام کنند.

 

 

راهنمای ثبت نام در آزمون حضوری انفرادی (تهران):

  1. به اینجا رفته و پس از تکمیل مشخصات، از گزینه‌ی انتخاب خدمات، یکی از رشته‌های آزمون ۲۱ آذر را انتخاب کنید.
  2. کلید تایید و ادامه را از پایین (چپ) صفحه فشار داده و مراحل پرداخت بانکی را تکمیل کنید.
  3. ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۱ آذر به همراه کارت شناسایی یا شناسنامه به حوزه‌ی زیر مراجعه نموده و در آزمون شرکت کنید:
    تهران، میدان انقلاب، ابتدای کارگز شمالی، خیابان فرصت شیرازی، پلاک ۳۲، دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۵۴
.:. بیشتر بخوان .:.
اخبار المپیاد ریاضی جهانی 2024 با آیریسک

 

راهنمای ثبت نام مجازی در آزمون آیریسک:

  1. راهنمای ثبت نام را از اینجا بخوانید و در عصر روز ۱۹ آذر مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید. (اگر قبلا در نرم‌افزار آیریسک عضو بوده‌اید، نیازی به این کار نیست)
  2. روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر زمان مناسبی را در نظر گرفته و در آزمون شرکت کنید.

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.