مشاوره‌ی تحصیلی فرایندی برای تبادل اطلاعات است که به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا حداکثر پتانسیل آموزشی خود را درک کنند. در آیریسک مشاوره فراتر از ارائه‌ی برنامه‌های ساده‌ی کلاسی و درسی است. ما معتقدیم مشاوره‌ی خوب اهداف تحصیلی و شغلی دانش‌آموز را شفاف‌ و ارزیابی روند پیشرفت در جهت اهداف تعیین شده را برای او ممکن می‌سازد. مشاور از منابع صحیح استفاده می‌کند و دانش‌آموزان را به خدمات پشتیبانی مناسب ارجاع می‌دهد. یک جریان تصمیم‌گیری صحیح که در آن به اشتراک‌گذاری اطلاعات بین دانش‌آموز و مشاور، انتخاب‌های آگاهانه و همراه با مسئولیت‌پذیری را ترویج و یک تجربه تحصیلی موفق را تسهیل می‌کند. هدف این همکاری کمک به دانش‌آموز در توسعه‌ی اهداف آموزشی معناداری است که با علایق، ارزش‌ها و توانایی‌های شخصی او سازگار باشد و در نتیجه دانش‌آموز درک واضح‌تری از خود و تجربه آموزش عالی کسب کند.

مشاوره پویایی‌های اصلی زندگی یک دانش‌آموز را گرد هم می‌آورد.

مشاوره‌ی تخصصی در آیریسک

اگه المپیادی هستی و می‌خوای یک جلسه مشاوره تخصصی با مدالی رشته خودت داشته باشی فرم زیر رو پر کن تا ارتباط برقرار بشه.

اگه پایه هفتم تا دهم هستی و هنوز رشته درسی و المپیادت رو انتخاب نکردی و دوست داری استعدادت یه بررسی کامل بشه و بعد وارد مسیر بشی برو به طرح ویتامینه آیریسک و بسته مناسبت رو پیدا کن.

بعد از پر کردن فرم اولیه و پرداخت مبلغ مشاوره از طریق لینک پرداخت بانک ملت، برنامه شما به جریان میفته. ما درخواستت رو دریافت می‌کنیم و بعد از بررسی اون رو به گروه تخصصی مرتبط با پایه و رشته تحصیلیت تحویل می‌دیم. مشاور مناسب انتخاب میشه و باهات زمان جلسه رو تنظیم می‌کنیم.

با تکمیل دقیق‌ بخش معرفی فرم، تو می‌تونی از زمان جلسه بیشتر بهره ببری و مشاور هم با شناخت اولیه که از تو داره راهنمایی اختصاصی‌تری رو برات در نظر می‌گیره.

بعد از این جلسه با همفکری هم تصمیم می‌گیریم که بهترین و مطمئن‌ترین مسیر برای رسیدن به اهدافی که داری چیه.

آیریسک 2

درخواست مشاوره

"*" بخش‌های ضروری

نام و نام خانوادگی*
وضعیت پرداخت هزینه مشاوره*
تنظیم وقت مشاوره تخصصی پیش از واریز وجه میسر نیست.