نجوم مقدماتی1

المپیاد نجوم و اخترفیزیک یکی از المپیادهای دانش‌آموزی است که با هدف تشویق دانش‌آموزان به علاقه‌مندی و تلاش برای بهبود سطح دانش و مهارت‌های خود در حوزه نجوم و اخترفیزیک برگزار می‌شود. این المپیاد شامل موضوعاتی مانند آسمان‌شناسی، فیزیک ستارگان، کیهان‌شناسی، نجوم مشاهده‌ای و محاسباتی و … است. در این المپیاد، دانش‌آموزان با حل سوالات و مسائل مختلف، توانایی خود در این حوزه را به اثبات می‌گذارند و با رقابت با دانش‌آموزان دیگر، تجربه جدیدی را در کنار یادگیری‌های جدید کسب می‌کنند.

برای گرفتن مدال طلای المپیاد نجوم و اخترفیزیک، باید درک عمیقی از مفاهیم پیچیده‌تری مانند تئوری نسبیت عام و ویژه، تئوری کوانتومی، فیزیک ستارگان و … داشته باشید. علاوه بر این، باید توانایی حل مسائل پیچیده‌تری را داشته باشید و بتوانید با استفاده از مفاهیم نجوم و اخترفیزیک، مسائل مختلف را حل کنید. برای این منظور، باید با حل مسائل مختلف و استفاده از منابع آموزشی معتبر، توانایی خود را در این حوزه‌ها بهبود دهید. همچنین شرکت در کلاس‌های آموزشی و گروه‌های مطالعاتی مرتبط با این حوزه‌ها، به شما کمک خواهد کرد تا دانش خود را در این حوزه‌ها گسترش دهید و بتوانید به رقابت در المپیاد نجوم و اخترفیزیک آماده شوید.

اگر به نجوم علاقه‌مندید و به دنبال یادگیری مفاهیم پایه تا پیشرفته این دانش می‌باشید و تصمیم دارید در المپیاد نجوم و اخترفیزیک شرکت کنید، آیریسک همراه شماست.

ریاضیات، مکانیک و نجوم کروی سه مبحث اساسی در المپیاد نجوم هستند. در ریاضیات، مفاهیمی مانند جبر خطی، حساب دیفرانسیل و انتگرال، توابع تحلیلی و چند جمله‌ای، معادلات دیفرانسیل عادی و جزئی، تئوری اعداد و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مکانیک، مفاهیمی مانند قوانین نیوتن برای حرکت اجسام، قوانین حفظ جرم و انرژی، مفاهیم اندازه‌گیری حرکت و … بررسی می‌شوند. در نجوم کروی، مفاهیمی مانند پیدا کردن مختصات سه‌بعدی ستاره‌ها و سیارات، زوایای بین ستاره‌ها و سیارات، مسائل کروی و … بررسی می‌شوند. برای آمادگی در المپیاد نجوم، باید به این مباحث به صورت جدی و کامل مسلط شوید.

در دوره المپیاد نجوم آیریسک، توسط تیم حرفه‌ای و مدرسین مدالی المپیاد نجوم، مفاهیم پایه فیزیک و ریاضیات به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین، با فراگیری مباحث تخصصی نجوم کروی، کیهان‌شناسی، مکانیک سماوی و اختر فیزیک، شما به سطح مناسبی برای رقابت در المپیاد نجوم و اخترفیزیک خواهید رسید.

در این دوره علاوه بر تدریس، مشاوره و آزمون نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید با مشاوران ما درباره روش‌های بهتر یادگیری و شرکت در المپیاد نجوم و اخترفیزیک مشورت کنید. همچنین، با حضور در آزمون‌های آیریسک، می‌توانید توانایی خود را در این حوزه به اثبات برسانید.

.:. بیشتر بخوان .:.
مقایسه‌ی استانها در المپیاد شیمی 1402

پس اگر به دنبال یادگیری مفاهیم پایه فیزیک و ریاضیات و شرکت در المپیاد نجوم و اخترفیزیک هستید، کلاس‌های ترکیبی آفلاین و آنلاین المپیاد نجوم آیریسک را از سامانه آموزش و آزمون آیریسک انتخاب کنید.

کلاس‌ المپیاد نجوم آیریسک در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در تمام طول سال برگزار می‌شود و شما با توجه به میزان تلاش و آمادگی‌تان و پس از مصاحبه و آزمون تعیین سطح در دوره مناسب قرار خواهید گرفت. آزمون‌های متعدد و منظم و گروه اختصاصی کلاسی با حضور مدرسین مدال‌آور نیاز شما برای حل نمونه سوال و رفع اشکالات احتمالی را برطرف خواهد کرد.

 

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

دوره‌های ریاضیات، مکانیک و نجوم کروی المپیاد نجوم

این دوره‌ها به صورت آفلاین برگزار می‌شوند و دانش‌پژوهان بعد از مشاهده فیلم‌ها می‌توانند در جلسات آنلاین حل تمرین و رفع اشکال شرکت کنند.

اطلاعات تکمیلی

  • ریاضیات مقدماتی۲۴ جلسه کلاس آموزشی
  • هزینه‌ی دوره:یک میلیون و چهارصد هزار تومان
  • مکانیک کلاسیک۲۰ جلسه کلاس آموزشی
  • هزینه‌ی دوره:یک میلیون و صد هزار تومان
  • نجوم کروی۱۶ جلسه کلاس آموزشی
  • هزینه‌ی دوره:نهصد هزار تومان
  • روش ثبت‌نام:به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری

روش‌های ثبت‌نام در این دوره

۲- ثبت‌نام آنلاین:

[tikpay]

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.