مربع سایت

المپیاد نجوم و اخترفیزیک یکی از المپیادهای دانش‌آموزی است که با هدف تشویق دانش‌آموزان به علاقه‌مندی و تلاش برای بهبود سطح دانش و مهارت‌های خود در حوزه نجوم و اخترفیزیک برگزار می‌شود. این المپیاد شامل موضوعاتی مانند آسمان‌شناسی، فیزیک ستارگان، کیهان‌شناسی، نجوم مشاهده‌ای و محاسباتی و … است. در این المپیاد، دانش‌آموزان با حل سوالات و مسائل مختلف، توانایی خود در این حوزه را به اثبات می‌گذارند و با رقابت با دانش‌آموزان دیگر، تجربه جدیدی را در کنار یادگیری‌های جدید کسب می‌کنند.

اگر به نجوم علاقه‌مندید و به دنبال یادگیری مفاهیم پایه تا پیشرفته این دانش می‌باشید و تصمیم دارید در المپیاد نجوم و اخترفیزیک شرکت کنید، آیریسک همراه شماست.

در دوره المپیاد نجوم آیریسک، توسط تیم حرفه‌ای و مدرسین مدالی المپیاد نجوم، مفاهیم پایه فیزیک و ریاضیات به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین، با فراگیری مباحث تخصصی نجوم کروی، کیهان‌شناسی، مکانیک سماوی و اختر فیزیک، شما به سطح مناسبی برای رقابت در المپیاد نجوم و اخترفیزیک خواهید رسید.

در این دوره علاوه بر تدریس، مشاوره و آزمون نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید با مشاوران ما درباره روش‌های بهتر یادگیری و شرکت در المپیاد نجوم و اخترفیزیک مشورت کنید. همچنین، با حضور در آزمون‌های آیریسک، می‌توانید توانایی خود را در این حوزه به اثبات برسانید.

پس اگر به دنبال یادگیری مفاهیم پایه فیزیک و ریاضیات و شرکت در المپیاد نجوم و اخترفیزیک هستید، کلاس‌های ترکیبی آفلاین و آنلاین تابستانی المپیاد نجوم آیریسک را از دست ندهید.

کلاس‌ المپیاد نجوم آیریسک در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در تمام طول سال برگزار می‌شود و شما با توجه به میزان تلاش و آمادگی‌تان و پس از مصاحبه و آزمون تعیین سطح در دوره مناسب قرار خواهید گرفت. آزمون‌های متعدد و منظم و گروه اختصاصی کلاسی با حضور مدرسین مدال‌آور نیاز شما برای حل نمونه سوال و رفع اشکالات احتمالی را برطرف خواهد کرد.

 

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

فروشگاه کتاب آیریسک بزرگترین مرجع فروش کتاب‌های المپیادی ایران است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه منابع مورد نیاز برای مطالعه و تمرین المپیاد نجوم را بیابید و در صورت تمایل پس از ثبت‌نام در سایت فروشگاه کتاب آیریسک، سفارش و پرداخت وجه، آن را به صورت پستی تحویل بگیرید.

.:. بیشتر بخوان .:.
اردوی مرحله دو المپیاد کامپیوتر 1403

برای شرکت در این دوره به هیچ نرم‌افزار و تجهیزاتی نیاز ندارید، اما پیشنهاد می‌کنیم با کامپیوتر یا تبلت با صفحه بزرگ در این کلاس‌ها شرکت کنید، همچنین پیش از هر جلسه، تمرینات کلاس را به طور کامل انجام دهید.

تقویم کلاسی المپیاد نجوم (سطح پیشرفته)

اطلاعات تکمیلی

  • خدمات دوره:مصاحبه اختصاصی + ۶۰ جلسه کلاس آموزشی + آزمون‌های آنلاین + مشاوره
  • هزینه‌ی دوره:شش میلیون و دویست و پنجاه تومان
  • ظرفیت کلاس:حداکثر ۴۰ نفر
  • مهلت ثبت‌نام:تکمیل ظرفیت یا ۳ روز قبل از شروع دوره
  • روش ثبت‌نام:به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری

روش‌های ثبت‌نام در این دوره

۲- ثبت‌نام آنلاین:

[tikpay]

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.